נמתחתי על ידי הילדים שלי..




01/04/2009 08:26:00

כן, זה היה לפני הרבה שנים,

כשעוד עבדתי, והילדים שלי, היו קטנים

הייתי בעבודה, ופתאום אני מקבלת טלפון בהול מהבית

אני לא רגילה לקבל טלפונים מהילדים,

בדרך כלל, בעלי, מתקשר ומעדכן אותי,

שאלתי, בבהילות, מה קרה ?

הם אמרו לי, שהצינור בבית התפוצץ,

וכל הבית מוצף מים,

מיד, נכנסתי ללחץ אטומי, לא ידעתי מה לעשות,

האם, לעזוב הכל, ולרוץ הביתה, כדי להזמין אינסטלטור

או, להתקשר לבעלי, ולעדכן אותו, ושהוא ילך לבדוק מה קורה.

התקשרתי לבעלי, בבהלה,

וסיפרתי לו, על מה שהילדים דיווחו לי,

הוא התחיל לצחוק בצחוק גדול, ואמר לי, שזו מתיחה של הילדים שלי

אז, אני הייתי תמימה מדי להאמין לילדים שלי,

מתברר שגם בעלי, היה שותף למתיחה

ובעצם, שכחתי, שאותו יום היה התאריך המותח ביותר

ה- 1 באפריל.

לפעמים, זה לא טוב, למתוח יותר מדי אנשים,

מכירים, את הסיפור , של זאב, זאב ??

תיזהרו שלכם יקרה אותו דבר..לא יאמינו לכם לעולם.. ובסופו של דבר, אפכם יתארך, ככל שהשקרים יהיו יותר גדולים,

כמו, מה מזכירה לכם, התמונה הזו ?.



תגובות