הסיפור שעוד לא נגמר..




12/04/2009 08:35:00

טוב, הנה, חזרתי, לכתוב

אחרי, כל כך הרבה נקיונות, ובישולים

אלוהים אדירים, חשבתי שהבישולים לא  יגמרו

בעלי, ואני, בישלנו ובישלנו, בסוף, כשסיימנו,

התחלנו לצחוק, ואמרנו לעצמנו,

אנחנו משפחה מטורפת על כל הראש,

גדוד של חיילים, היה מתארח אצלנו, והיה נשאר לנו עוד אוכל,

הסדר היה אחלה, צחקנו, וצחקנו,

במיוחד, שהבת שלי, הסתלבתה על אבא שלה, וכל פעם שהיה נותן פקודה למישהו להמשיך לקרוא,

היתה אומרת לו, שהוא מזכיר לה תקליטן, שמנצח על כל הכלים, כדי להפיק מוזיקה.

כן, עד עכשיו, נשאר אוכל, מהסדר,

עד כדי כך, שבימי שישי, שאני אף פעם לא יוצאת לטייל,

יצאתי לטייל, בתל אביב, עם החברה שלי, וגם לקחתי את המצלמה איתי,

האמת, לא היה מה לצלם,

טיילנו, בתחנה המרכזית, הישנה, הכל היה עלוב, בגלל העובדים הזרים,

פחדתי לצלם, שמה מישהו יתנפל עלי, בגלל שאולי הוא תושב לא חוקי,

צילמתי, רק את הבנינים, של כביכול העליתה של תל אביב,

קצת מזוית אחרת..

 זהו, את סיפור המקרר שלא נגמר, אביא לכם מחר, כי באים להתקין לי, את החלק של הקולר, .. שאני יכולה להוציא מים קרים, וגם קרח...



תגובות