מעשה במקרר.




06/04/2009 08:00:00

לפני שבוע , בעלי, היקר, החליט להפתיע אותי

והזמין מקרר חדש,

המקרר הישן שלנו, כבר לא במיטבו, הוא כבר מתפרק לגורמים

המגירות, כבר התחילו להתפורר, וכבר אי אפשר לשים שוב דבר בתוכם.

אז, התחיל המרתון, כדי לקבל את המקרר הביתה,

אמרתי לבעלי, תודה שאתה רוצה להפתיע אותי במקרר חדש, אבל, למה דווקא כמה ימים לפני פסח ?

הגברים אף פעם לא חושבים, מה זה יעשה לאשה, כמה עבודה מצריכה , כדי לקבל מקרר חדש לבית,

לא סתם לקבל אותו, אלא לפנות לו מקום,

אז, ככה, המקרר החדש, הוא קצת יותר רחב, מהמקרר הישן,

אז, היה צריך להביא מישהו שיחתוך, טיפה את השיש, כדי להרחיב את החלל של המקרר,

בעלי היקר, לא טרח להגיד לי, שלא צריך לנקות, את הארונות למעלה, כי הוא מביא מישהו שיחתוך את השיש

לאחר שהגעתי מאוחר הביתה, מהלימודים, ראיתי חושך בעיניים, כל המטבח היה מלא אבק לבן,

טוב, בלעתי את לשוני, ואמרתי לו, לא נורא, אני אנקה שוב את הארונות למעלה, מחר.

למחרת, הוא החליט להזמין את הנגר, שיחתוך, חתיכה מהארון למעלה, כדי להרחיב את החלל,

הנגר, המטומטם , החליט, לבוא בארבע, ביום שישי, שכבר סיימתי את עבודות הבית,

וניקיתי, לכבוד שבת.

אמרתי, לנגר, עכשיו, באים?? עוד מעט נכנס שבת,

טוב, אחרי, שהוא סיים, שוב, נאלצתי, לנקות שוב, את המטבח,

אתמול, בעלי, החליט, לסדר את הצנרת, מתחת לכיור, כדי להעביר צינור מים למקרר,

הצינור, צריך לספק מים קרים, מהקולר שנמצא בקידמת המקרר.

הוא שוב, הזמין, אינסטלטור, אחרי, שניקיתי, מתחת לכיור,

אחרי, שראיתי את הכיאוס, שעוד פעם, הוא גורם לי,

נשברתי, ואמרתי לו, די, אני לא יכולה יותר, לנקות כל הזמן אחריך,

פשוט, אתה לא מבין, כי אתה לא מנקה אף פעם, אחריי, או אחרי כולם,

ולא מספיק, מתחת לכיור היה מטונף, וגם החליט לקנות ירקות, שיכניס לתוך המקרר הישן,

אמרתי לבעלי, אתה לא מבין, שעכשיו, זאת עבודה כפולה, להעמיס את המקרר הישן, כדי שוב, לעבוד כפול, כדי לפנות אותו ?

התקלחתי, והלכתי לישון מוקדם,ממורמרת.

וכל, המעשה הטוב, שרצה לעשות בעלי, , כדי לחסוך לי, לנקות את המקרר,

תגידו, זה לא אבסורד גדול ??

זה רק יצר לי, עוד ועוד עבודה..

היום, יבוא הנגר לסיים את עבודת הנגרות, ומחר אני אקבל את המקרר החדש,

נו, ביום האחרון, שצריך לסיים את עבודות הבית, לקראת פסח,

אני צריכה להתעסק עם המקרר..

ואני כל הזמן אומרת, למה אלוקים ברא את האדם ?? כדי לשעבד את האשה ??



 


תגובות