חכם בריבוע.




14/05/2009 08:57:00

עכשיו, שאני לומדת פוטושופ

יש תמיד אנשים מאוד חכמים שעושים את עצמם ליותר חכמים מאחרים

יש בחור בכיתה שמנסה להתחכם על כולם

ואומר למורה שהוא יודע את החומר וחבל לבזבז זמן

כי הוא משתעמם

בזמן שהוא משתעמם הוא מפריע לכולם ומסתובב בכיתה ללא מעש

אני קיבלתי קריזה עליו ואמרתי לו, אל תפריע לכולם,

שב במקום שלך ותשתוק

אם אתה מכיר את החומר, אז אל תהיה פה

המורה בעצם נעלב, שהבחור לוקח את התפקיד שלו

ומתחיל להסביר לתלמידים שבכיתה את החומר

המורה לא רוצה להעליב אותו או להגיד לו שזה לא בסדר מה שהוא  עושה

הוא פשוט אמר לו בנימוס

אם אתה מכיר את החומר, אז יכול להיות שזה לא המקום שלך פה.

ובכל זאת, הוא מגיע לכל שיעור, ומתחיל להתפלסף ולהתחכם

גם אני מכירה את הפוטושופ, אבל, לא מכירה את כל הפונקציות

ואם לא לומדים ביסודיות, אי אפשר להכיר את כל פונקציות התוכנה

אז, שלא יזבל לנו את המוח,

הוא לא מכיר, את כל החומר, אבל, מתחכם בריבוע

בפעם הבאה, אני אקבל עליו קריזה, ואני לא אהיה אחראית למה שאני אגיד לו.

כי הוא מוציא אותי כל הזמן מהריכוז



תגובות