פרסומות




31/05/2009 08:09:00הנושא החם שואל אם אני אוהבת פרסומות

ובכן אני מתעבת פרסומות

יש לי הרגשה שהפרסומות מנסים לשטוף את המוח שלנו אם נרכוש פריט מהפסומת אנחנו נהיה אותו הדבר כמו הדוגמנית או לפחות נהיה חלק מהפרסומת

עלי הפרסומות לא משפיעות כלל או כלל

להיפך, כשאני רואה פרסומת, אני מנמיכה את הווליום, כי אם שמתם לב, כשיש פרסומות פתאום הווליום בטלוויזיה גבוה הרבה מהרגיל

או שאני מעבירה לערוץ אחר

למשל, בערוך 2 , כשש פרסומות, מרוב אורכם של הפרסומות, אני בעצם שוכחת איזה תוכנית ראיתי לפני כן

או שאני מתייאשת ועוברת לערוץ אחר

אם זה תוכנית מענינת אני ממתינה בסבל ובסבלנות עד שהפרסומות נגמרות ואחרי הפרסומות באות הפרומואים למיניהם

היום, מחר, מחרתיים, נו כמה אפשר להזכיר לנו איזה תוכניות יהיו כל השבוע?

למזלי אני לא מושפעת מפרסומות

אבל, מה עם הנוער, שרואה דוגמנית משופצת על ידי התוכנה, וחושב שככה צריך להיראות בן אדם?

לא פלא שאנרוקסיה ובולמיה, הפכו להיות הנושאים הכי מדוברים היום, והמחלות הכי מדוברות היום

או שבן אדם, רוצה להיראות רזה מדי, או שהוא אומר לעזאזל למה אני צריך את כל זה? ומתחיל להשמין בצורה מוגזמת

וכאן באים המחלות בעקבות ההשמנה וגם מחלות בעקבות ההרזיה

אז, אתם שם, שרוצים כל כך לפרסם רק כדי להרוויח עוד ועוד

תעצרו לרגע, ותחשבו על הנזקים שאתם עושים לאנשים



תגובות