שמחה כפולה



07/07/2009 12:16:00

אוף, כל השבוע הזה עשיתי שיעורי בית בפוטושופ

המורה העמיס עלינו טונה של שיעורים ועוד מה, הסתבכתי בתרגול

ביקשתי מהמורה עזרה דרך האי מיל, למרות שהוא ענה לי, אני עדיין מתקשה בתרגול

זה הופך יותר ויותר קשה

היום הייתי אמורה ללמוד, אבל, יש לי סיבה להשתמט מהשיעור

היום הבת שלי, בשעה טובה ומוצלחת מסיימת ארבע שנים של לימודים בשנקר

והיא מציגה את תצוגת הבגדים שלה של הפרוייקט

היא מה זה מסכנה כל החודש עבדה על זה, אני חושבת שהיא ירדה איזה 10 קילו אם אני לא מגזימה , גם ככה היא מאוד רזה

וגם היום, זה יום הנישואין שלי,

יצא מהמם, אה?????????

זה ממש מתנה משמים, שיש לי נחת מהבת שלי, ושאני עדיין נשואה  לאותו אדם

למרות, שיש עליות וירידות , למרות הכל, נשארים ביחד, כבר 28 שנה

לא להאמין איך הזמן רץ

כנראה אחרי סיום הטקס של הבת שלי, נלך כולנו לחגוג, או לחוד

נראה מה יהיה,

בינתיים, אני מאוד מתרגשת וחסרת מנוחה

הבת שלי, סוף סוף, יש לה מקצוע מכובד, ותוכל לעבוד בכל מקום שתרצה

אני אביא לכם תמונות מהטקס , כמובן





תגובות