ערב מרגש



08/07/2009 15:34:00

אתמול יצאנו לדרך לראות את התצוגה של סיום הלימודים של הבת שלי

רק שהבת שלי שתהיה בריאה לא ציינה שזה לא יהיה בבצפר בשנקר אלא זה היה בגעש שבשפיים

בעלי הניח ששעה אחת מספיקה לצאת לפני כדי להגיע

מזל שלקחנו בדרך את החברה שלה, והיא אמרה לנו שזה לא בשנקר אלא בשפיים

בעלי קיבל חררה כי בשעות שיצאנו היו פקקים נוראיים עמדנו המון זמן בפקק הענק שהיה

במזל איחרנו רק בחצי שעה ועוד לא התחילו את התצוגה

נכנסנו לתוך המתחם , האווירה היתה של חו"ל

כסאות ממוספרים ומעצבים שזיהיתי מהתוכנית "פרויקט מסלול"

גם צלמים כמובן היו שם והרבה

וגם כתבים, לפי הדפים שהיו מונחים על ברכיהם

היו 36 מעצבים , ובת שלי היתה מס' 26

היינו צריכים לחכות עד שהעיצובים שלה יוצגו על ידי הדוגמניות

בעלי שיהיה בריא לקח על עצמו לצלם את כל התצוגה

אבל, כשהגיע הקטע של התצוגה של הבת שלי, כל התמונות יצאו לו מטושטשים

מאוד כעסתי עליו, כי אני היא שלומדת צילום ויודעת איך להתנהל עם המצלמה

הוא פשוט שיחק כל הזמן עם העדשה ולא שם לב שזה לא ממוקד

התמונה למעלה זה מה שיצא פחות או יותר מהעיצובים של הבת שלי

יש לה חבר שצילם בפלאפון אז אני אבקש ממנו שישלח לי עוד תמונות

זיהיתי שם כמה אנשים מפרויקט מסלול , היה שם מישהו שלומד בכיתה של הבת שלי ,   הנה הוא , יש זיהיתי לפי השרשראות שהיו עליו  

היתה גם שם מורה בשנקר שגם היא נמצאת בתוכנית הזו קוראים לה לוסי דוד

 זהו זה נגמר עכשיו, הבת שלי, מתחילה פרק נוסף בחיים , שזה החיים האמיתיים , עכשיו היא צריכה לחפש עבודה

זה היה היום הכי מרגש בחיים שלי, כמובן שלא אשכח אף פעם את התאריך, כי זה נפל ביום הנישואין שלנו. היינו עייפים מכדי לחגוג, אבל זה אף פעם לא מאוחר
היא תישאר בתודעתנו חרוטה לעד

כי עשתה הסטוריה בתחום הבידור

נשארה הרבה זמן אחרי שהרבה כבר הלכו

ועדיין היא על הבמה למרות שחצתה כבר את גיל חמישים

הרשיתי לעצמי לצלם דרך הטלוויזיה את התמונות שלה מתקופות שונות

באדיבות MTV

שעשו לה היום מחווה לכבוד יום ההולדת שלה

  

תגובות