חיל האוויר




17/08/2009 09:28:00

כבר סיפרתי שהבן שלי הצטרף למשמר הגבול

אבל מהיום הראשון הוא לא אהב את זה

כי הוא לא התכוון בעצם לשרת שם

רק בגלל שהחבר שלו הצטרף אז גם הוא רצה

הוא דיבר עם הקב"ן והוא הפנה אותו שוב לבקו"ם

לדבר עם קצין המיון

בעלי הנחה אותו איך לדבר איתו כי אם הבן שלי ידבר בתקיפות ובעצבנות הוא לא יגיע למטרה שאליה הוא רצה

בזכות ההדרכה של בעלי

הבן שלי דיבר יפה וגם ביקש שהוא רוצה מאוד לשרת ולשרת במקום טוב

בלי להעליב אף אחד

במשמר הגבול ישנם כל הבחורים שהם מבתים הרוסים וגם לא סיימו תיכון

כך שהבן שלי רצה להיות במקום שהרמה יותר גבוהה ויוכל גם ללמוד מקצוע בדרך

ואז אתמול קיבלנו טלפון

בעצם בעלי קיבל טלפון מהבן שלי (לא יודעת אבל כל הילדים פונים לאבא שלהם עם הבעיות שלהם, אלי פונים רק שהם צריכים לכבס משהו או משהו שקשור בעבודות הבית)

ואמר שהוא התקבל לחיל הים

כל הזמן הדהד לי במוח השיר "בוא אלינו , אלינו לים"

אבל, קיבלתי שוב טלפון מבעלי (כרגע נמצא בחו"ל בבלגיה במסגרת העבודה שלו) שהבן טעה והוא שובץ בחיל האוויר

טוב, עכשיו איזה שיר אני אשיר?

בוא נראה אם אני אמצא משהו ביוטיוב

מצאתי...
חרי ששאל את המפקד שלו

התברר שזה בכלל בכיוון של הקריות

יש שם בסיס באיזה חור

של חיל האוויר

בגלל שחיפשנו את המקום הרבה זמן

הגענו באיחור של 10 דקות

ראינו אותו מרחוק מנפנף לשלום

ושמח שראה אותנו 

הבאנו לו כל מיני ממתקים ושוקולדים

וגם כמה דברים שחסרים לו

הוא סיפר לנו על החוויות שהוא עובר בבסיס

ואנחנו מצידנו עודדנו אותו לא לעשות ראש קטן

אלא לנצל את הצבא לצרכים שלו וגם כדי שיוכל באזרחות להשתמש בכישורים שהוא רכש בצבא

נפרדנו אחרי שעתיים

ועכשיו בשבת הזו הוא יגיע הביתה

מאוד חסר לי החייל שלי

הבית שקט

אני רגילה שהחברים שלו באים והולכים כמו בתחנת רכבת

הנה כמה תמונות שצילמנו בביקור





תגובות