הפתעה ולחץ בלימודים




31/08/2009 16:45:00

ההפתעה

זה לגבי רוני דלומי שהפתיעה את כולם או את רובם בזכיה שלה

לא תיארתי לעצמי שמיי לא תהיי הזוכה

אבל האמת היא איכזבה אותי עם השיר שבחרה

היה קשה לה לעלות עם הקול הצרוד שלה

בגלל שרוני יש קול צלול אז כנראה שהיא כבשה את כל הקהל

וגם המראה קובע הרבה

אם היא לא היתה כל כך יפה עד להכאיב היא לא היתה עולה לשלבים הסופיים

אבל, כמו שאומרים, המשחק הוא כמו משחק ואין מה לעשות

רוני נבחרה ועכשיו נראה מה היא תעשה עם הכשרון והזכיה שהוענקו לה

אגב, היא מקבלת אוטו!!!!!!!!!!!!! איזה כיף לה!!!!!!!!!!!!!



לחץ בלימודים

ככל שאני מתקדמת עם החומר של בנית האתר

השיעורים הופכים יותר ויותר קשים

במיוחד עם בנית הטבלה

ששברתי כמה ימים את הראש

ולא היה לי זמן לעדכן בבלוג

בגלל שאני אוהבת להבין עד לעומק חומר ולא לחפף

אני פותרת בעיות ומצליחה בסוף

המורה בפעם שעברה נתן לי מחמאה

שאמר שהוא עוד לא ראה שבשיעור השלישי

כבר אני מצליחה לבנות אתר



הבן היה גמור מעייפות בסוף השבוע

הוא הביא בגדים מטונפים מלאי בוץ ולכלוך

מיד שינסתי מותניים ושמתי את כל הכביסה הצבעונית במכונת כביסה

את הכביסה הלבנה לא יכולתי לשים במכונה כי הייתי צריכה להשרות עם כלור

היה שם לכלוך שאי אפשר להוריד רק אם אני אכבס ביד

במוצ"ש גיהצתי לו את המדים

שיהיה מסודר ונקי

ביום ראשון כשהוא חזר לבסיס



אני לא מאמינה הבן הקטן שלי כבר לא בבית

והופך להיות עצמאי יותר ויותר

 



תגובות