אירועי ראש השנה

בערב הראשון של ראש השנה הזמנתי את החברה שלי עם בני משפחתה
היה מדהים ומהנה
אפיתי עוגת דבש עם מתכון חדש לא ידעתי באמת אם זה יצליח אבל בסוף כולם אהבו את העוגה שלי
במשך החג, היה ויכוח ענק ביני לבין הבת שלי ובעלי
בעלי רוצה לקבל הצעה מהעבודה שלו לנסוע לחו"ל לשלוש שנים וכך לעשות כסף כדי להתקדם קצת עם החיים, אולי לקנות בית אחר ואולי למחוק חובות שיש לנו
אני בעצם לא רוצה לנסוע איתו זה אומר שהוא יקבל מחצית מהכסף אם הוא יסע בלעדי , ואם אסע איתו הוא יקבל מלוא התמורה
אני לא רוצה לנסוע למקום לא מוכר וגם של לא אוכלי כשר כי אני מקפידה מאוד על הנושא הזה
הבת שלי התחילה להתערב בשיחה ואמרה שזה לטובתי
אני אמרתי לה למרות שזה נשמע אכזרי שזה בעצם לטובתה, כי היא ציינה בכסף הזה אולי תוכל לפתוח עסק קטן לאופנה
היא אמרה שהיא לא התכוונה ואני אמרתי לה שהיא התכוונה לכל מילה, כי עד שהיא לא זקוקה לנו אנחנו לא שומעים מילה ממנה
עכשיו היא מתכוונת לחזור הביתה
לא איכפת לי שתחזור אבל לא יודעת איפוא למקם אותה
החדר שבו היא תתגורר מאוד קטן וכבר הפכתי אותו למשרד הפרטי שלי
אולי היא תשכיר חדר לידי, יש איזה בית פרטי עם חדר אחד, אולי שם תוכל למצוא את הפרטיות שלה
בינתיים שום דבר לא סגור
היא מסיימת את חוזה השכירות שלה בתל אביב בסוף החודש הזה
היא אומרת שיש לה תוכניות, אבל לא מגלה בינתיים, אולי בפני שהיא לא רוצה אחר כך להתאכזב מהתוכניות שהיא מתכננת
למחרת, אחרי הוויכוח, היא באה וחיבקה אותי
כנראה שהיא חשבה על זה בלילה ואמרה שטעתה שהיא התווכחה ורבה איתי
למרות הכל היא הבת היחידה שלי, ואני סלחתי לה , כי אני אמא למרות הכל.
נראה מה יוליד יום , לא יודעת מה התוכניות שלה, בניתיים היא מתלבטת

תגובות