מסכן החתול

מסכן החתול שלי, אתמול הבאנו אותו מהוטרינר מטושטש ומדשדש כל הזמן , הרופא אמר שזה נורמלי הוא יתאושש למחרת , ואם הוא יקיא הרבה צריך שוב לחזור למרפאה האמת שהוא הקיא המון, אבל, מקווה שהבוקר הוא יפסיק להקיא , כי אין לי כוח לקחת אותו שוב למרפאה במיוחד לפני החג הבא עלינו לטובה הוא כל הזמן שקט, מקווה שאחרי הסירוס שהתלבטתי מאוד אם לעשות לו אותו, אחרי 10 שנים, הוא יפסיק להשתין בכל מקום, כי זה מה שהניע אותי כל הזמן, הריח הנורא ששורר בבית, כשמתחיל הייחום, החל מחודש ספטמבר עד חודש יולי בערך. וגם שאני כל הזמן מתרוצצת בבית לראות מאיפוא מגיע הריח של השתן ולנקות כל הזמן, מקווה שזה יפתר לגמרי או חלקית כמו שאמר הוטרינר בתמונה הזו אני בדילמה עם עצמי, מה מבשלים לחג? הרי זה יוצא ביום שישי, ויום שישי זה גם חג בפני עצמו, נחיה ונראה מה יהיה.

תגובות

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. מבשלים??
    דג טעים.
    תפוח אדמה.
    וירקות.....
    ולקינוח עוגת תפוחים ודבש.....


    בקר טוב!

    השבמחק
  3. מבשלת בלית ברירה

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תמיד כאן לענות