מה נשתנה?

אז מה נשתנה, בחג הזה סוכות. שלא השתנה במשך שלוש שנים שגלעד שליט עדיין שבוי בידי בני בליעל שאין להם מה לעשות בחיים, רק לחטוף אנשים, כדי לסחוט עוד ועוד כוח וסררה.
מהתמונות שהובאו שגלעד עוד חי וקיים, אנחנו ראינו, מהרושם הראשוני האישי שלי, כשראיתי את הקלטת, ידעתי מראש שהבחור מפוחד ושבור נפשית, זה שהוא חייך , זה לא אומר שהוא במצב טוב, הוא חייך כי אילצו אותו לחייך, נראה על כל פני התפאורה הזו, שהבחור אומלל ועצוב, מי לא היה אומלל אם היו מחזיקים אותו בניגוד לרצונו? בגלל שאחנו עם רחמן , האויבים שלנו מנצלים זאת, ולוחצים על הנקודה הכי כואבת שלנו, שזה בני ישראל ערבים זה לזה, וכל אחד שסובל, כולנו סובלים איתו, עמים אחרים מעולם לא יבינו זאת, כי שם בעולם הרחב, כל אחד חי את החיים שלו, ולא איכפת לו, איך אחר חי , אפילו אם הוא זרוק ברחוב, עוברים לידו, ולא מנסים לעזור לו, ולרומם אותו מתוך המצוקה שלו.
אנחנו כעם שהתחייבנו לתורה, שמטיפה לעזרה לזולת, לכבוד לזולת, כולנו מחויבים לעזור לגלעד שליט, לצאת מהבור החשוך, ולעלות לאור , לאור שמחכה לו, בבית הכללי, לבית הפרטי שלו, אי שם , למשפחה, שסובלת ייסורי איוב, שמחכה לבן שיחזור הביתה, שנמאס להם, להיות באור הזרקורים, יום אחרי יום, רוצים להיות אנונימיים כמו כולם, ולהמשיך בחיים שלהם, הם הפכו לנחלת הציבור על לא עוול בכפם, ועכשיו הם רוצים שבנם יחזור, וגם השקט יחזור לנחלתם הפרטית.
אני מקווה בשבילם, שכל זה יהיה מאחוריהם, והם שוב , ידעו שלווה בחייהם,
מקווה שהתפילה הזו שאני נושאת בליבי כבר הרבה זמן, תישא אל על, למרומים, ושם מישהו ידבר אל ליבם של האויבים הסוררים, ושהם יתרככו ויתרצו, וישחררו לנו את הבן היקר מכל.
אמן ואמן..........

תגובות