האוכל כתרופה

אתמול ראיתי תוכנית מדהימה בערוץ 8 , שמוכיחה שלאכול מהאוכל שגודל מהאדמה ומהטבע , מונע מאיתנו לחלות במחלות קשות, כגון, סרטן, מחלות סכרת, ומחלות וירליות אחרות.
בעצם, כשאנחנו מסתכלים מסביבנו, אנחנו רואים חברה שמה שמענין אותה, בשורה התחתונה, כמה תפוקה ורווחים עשתה כל שנה, ואם אין רווחים, החברה, מפטרת את אלה, שלא מסוגלים לרמות, לשקר, ולגרום תחלואה רבה לאנשים.
כל האוכל המוכן בימינו, וכל האוכל שספוג בחומרים כימיים, ובחומרים ששומרים על טריות, כל החומרים האלה, בעצם עוצים אותנו חולים , ומחלות זה דווקא, המילה שמביאה רווחים לאנשים שלומדים רפואה, ואנשים שעוסקים בכל מה שקשור לתחלואה, הרי אנשים לא רוצים חברה בריאה, אלא, חברה חולה, כדי שאנשים האלה, ירוויחו כמה שיותר על חשבון, האנשים שמתפתים לאכול אוכל לא בריא.
מטבע האדם, היא לקחת כל מה שנמצא סביבו, ולא להתאמץ יותר מדי, לעשות למשל, סלט בריא, או לאכול פירות, כי האדם חושב, שהדברים האלה, לא ממש מדברים לקיבתו, אלא, משהו שומני, ונגיש, הוא הדבר הנכון בשבילו,
אבל, במשך השנים, הוא מתחיל לחלות במחלות אין ספור, ואז , לוקח כדורים אין ספור למכביר, שמשלשלים לכיסם של יצרני התרופות.
אנשים שעוסקים במחקרים כל כך הרבה זמן, ורואים את העולל שנעשה בעולם, איך אנשים לא יכולים לקום בבוקר, בלי לקחת תרופות, נוגדי דיכאון, או נוגדי כאבי בטן, או כאבי ראש.
אנשים האלו, הגיעו למסקנה, שהיצרנים לא מעונינים באנשים בריאים, כי בריאות, היא הפסד , ומחלות, זה רווחים.
הרופא בעצמו, בדרך כלל, לא מרפא את האדם, רק נותן לו תרופה, כדי שהוא יעלים את המחלה, באופן פסיבי, אבל, מה שכן, אנחנו הפסקנו,כבני אדם, להקשיב לגוף שלנו, ולרפות אותו באופן טבעי.
ואיך עושים זאת? פשוט מאוד, המחקרים מצביעים על כך, שאם אדם מתעמל התעמלות פשוטה, בבית, אפילו ל-10 דקות, ואוכל אוכל, שהוא מכין בעצמו בבית, הוא יכול למנוע הרבה מחלות , שיחלה בהם בעתיד.
אני אישת, אם אני לא מתעמלת כל בוקר, אני חווה מין דכדוך, ובמקום לקחת תרופות, אני מתעמלת, מה פשוט מזה? אני חוסכת הון תועפות על תרופות, על ידי כמה תרגילים שאני מבצעת בבית.
וכמו כן, אני לא מכניסה לבית שלי, אוכל מוכן, וקל וחומר אוכל מעובד, הכל אני מבשלת בבית, כולל עוגיות, שזה מצרך נראה לכאורה תמים, אבל, בעוגיות שנקנות בסופר, יש המון חומרים שמשמרים אותם ומחזיקים אותם על המדף הרבה זמן.
המסקנה, שהפכנו לחברה מנוונת, שרוצה כאן ועכשיו, לכן, אנחנו כחברה, לא מתאמצים אפילו, לבדוק מה טוב בשבילנו, אלא מסתמכים, על אנשים אחרים, שאומרים לנו איך לחיות.
כמו, שטיפת המוח של הפרסומות, כל כמה דקות, שאומרים לנו, אם תאכלו את המוצר, אתם תיראו בריאים וצעירים, כמו הבחורה בפרסומת, שזה עבודה בעיניים, הם לא אומרים לנו, אם נאכל את המוצר הזה, אנחנו נחלה במיליוני מחלות , שבמשך הזמן, הם יהפכו להיות כרוניים, ועל ידי כך, חברת התרופות, תשלשל לכיסה הון,.ולא תגיד לאנשים, שהתרופות, בעצם יעשו את האדם לחולה יותר, כי יש תופעות לוואי גם לתרופות, שלכאורה משפר את מצב בריאותו של האדם.
אז, פשוט כמה כללים טובים לחיים טובים.
א. לשתות הרבה מים, כדי להיפטר מהרעלים, ולא לשתות שתיה ממותקת, שמביאה בסופו של דבר, למחלות סוכרת.
ב. לאכול הרבה ירקות ופירות, כי התרופה תמונה בעצם בדברים הבסיסיים שנמצאים בסביבה שלנו.
ג. להתעמל, אפילו, לעשר דקות ביום, ההתעמלות משפרת את מצב הרוח, ומונעת דכאון, וגם מונעת לבזבז תרופות, על הרגשת הדכדוך, שמלווה את החברה שלנו, היום , שלא מבינה, שהיא הולכת ומתנוונת עוד ועוד.

כמה תמונות שצילמתי, על פירות וירקות, שיש אנשים שמעולם לא הכניסו לפיהם, כי חושבים, שזה מיועד לתינוקות בלבד.

ועוד, ועדו, וכהנא, וכהנה, של אין ספור דברים טבעיים שאפשר להוסיף למזון שלנו. הכל מונח ופרוס לפנינו, רק אנחנו כבני אדם, מעדיפים, קיצורי דרך, ובוחים לאכול דברים מוכנים וגורמי תחלואים.
אם רק נתאמץ קצת, החיים שלנו יהפכו לבריאים וארוכים.






תגובות

  1. מישמיש21:55:00

    היי מה המצב יש לך אתר ממש יפה

    השבמחק
  2. אמא של אוּרי20:36:00

    הלוואי שהיתי אוכלת נכון.
    אני פשוט איומה.
    מקטרת ומקטרת ולא מצליחה לאסוף את עצמי ולאכול נכון.

    השבמחק
  3. אפשר , רק צריך לעשות סוויטש בראש, במיוחד עכשיו, כשאת צריכה לחנך את הבן שלך לאכול נכון.

    השבמחק
  4. אמא של אוּרי8:11:00

    את כל כך צודקת ואני כל כ ך יודעת הכל ולא מצליחה.
    זה התיסכול הכי הכי גדול שלי.

    השבמחק
  5. אין הדבר העומד בפני הרצון.תאמיני לי, אני שלא יכולתי לחיות בלי לחם, היום אני לא נוגעת בזה, כי הגעתי למסקנה, שזה גורם לי לכאבי בטן, לכי תדעי מה שמים בתוך הלחם התמים הזה.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תמיד כאן לענות