אלי לוזון, מי אתה בכלל?


כשראיתי אתמול את התוכנית - אמא מחליפה - כשאמהות מחליפות בתים ביניהן ורואים את החיים של אחת את השניה, איך הם מתנהלים בחיי היום יום, הזדעזעתי לראות איך החיים של אומן כביכול עם ראש פתוח מתנהל בביתו, ומתנהל מול אשתו והילדים שלו.
ראיתי שהוא בנה לעצמו פרסום ושם, אבל, שם ופרסום לא עושה את האדם, אם הוא מתפלל ושם כיפה, זה לא אומר שהוא צריך לרדות בכל אחד שנמצא בסביבה, ואומר לעצמו, אני אלי לוזון , מלך ישראל!!!!!!!! וכולם צריכים לשרת אותי.
כמו במקרה שאשתו היא מנהלת האישית שלו, ולא די בכך שהיא מתרוצצת סביבו, היא גם מתרוצצת אחרי הצרכים שלו, ורק שלו, וגם יש לה משרה שניה, שזה ניהול הבית וגם טיפול בילדות.
בתוכנית, אני ראיתי שיש לו הכל, בנה לאשתו בית בארבע קומות, לתומי, חשבתי אם יש לו ולמשפחה שלו, ארבע קומות, הרי מין הראוי שתהיה גם עוזרת בית.
עוזרת הבית היחידה שראיתי שם, זאת אשתו, שכל הזמן עבדה מסביב לשעון, כדי לרצות את בעלה, וגם להשתעבד לבית המפואר שיש לה, ראיתי גם שיש להם בריכה, אבל, לא ראיתי שהם לוקחים לעצמם פסק זמן ומשתמשים בה, אפילו, אשתו לא לוקחת פסק זמן לעצמה, ועושה כמה בריכות, כדי קצת, לתת פסק זמן לעצמה, וכל המרתון שהולך מסביבה.
אפילו, האמא המחליפה, לא הבינה, איך גברת לוזון, מנהלת לבד את כל האימפריה הזו, שלפי דעתי, היא כל הזמן מרצה את בעלה, וכל הסובבים אותו, כדי שלא תפסיד את העושר והתהילה שנפלו לידה.
כשהגיע זמן להחליף תפקידים , והאדון לוזון היה צריך לתפקד כמו בעל מן המנין, שזה אומר עזרה לאשתו וגם להתייחס לילדים שלו, זה לא התאים לו בכלל, כאן הוא היה צריך להתייחס לאחרים, הוא ראה כמה קשה שצריך לתת, ולא רק כל הזמן לקבל.
כמה שזה קומם אותי עד מאוד!!!!!!
גברת לוזון, תתעוררי, לא כל מה שנוצץ הוא זהב!!!!!!!
קחי לעצמך פסק זמן, ותבדקי מה את נותנת לעומת מה שמעניקים לך!!!!



תגובות

  1. אמא של אוּרי22:28:00

    זה באמת היה די מחריד.
    אבל ברור לי שהיא (הגברת לוזון) לא פחות אשמה.
    בסוף ראיתי שהיא קרעה את כל ה"חוקים" החדשים... וטענה שמה פתאום אלי צריך לעשות.. ומה פתאום אלי ואלי, ואיפה את??
    כל אחד חי את חייו כפי שהוא מבשל אותם. כנראה שלהם זה מתאים.
    האישה שהתחלה איתה היתה באמת אומללה.

    ערב נפלא יקירתי!

    השבמחק
  2. מענין מה היא תעשה, אחרי שהתהילה של בעלה תדעך

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תמיד כאן לענות