מה אני רוצה לעשות עם עצמי?

כשראיתי את הסרט של הטבחית ג'ולי, כשהיא אמרה עכשיו, בגיל חמישים פלוס, מה אני אעשה עכשיו עם עצמי? נזכרתי בעצם בעצמי, כשהפסקתי לעבוד בגיל 47, לא מיוזמתי, שאלתי את עצמי, מה עכשיו, מה אני הולכת לעשות עם עצמי? למהות שפניתי להרבה מקומות עבודה, והתחלתי לעבוד בכמה מהן, שום דבר בעצם לא הצליח לי, התחלתי ועזבתי, בגלל רוע של אנשים, שרוצים להיות מעלייך, וכל הזמן מסתכלים עלייך 24 שעות ביממה, מתי תיכשלי.
בינתיים, פניתי לצד האומנותי שלי, ולמדתי צילום, אמרתי לעצמי, הנה הזדמנות ללמוד צילום, ולעשות כסף ממכירת הצילומים על ידי הקמת אתר משלי, הקמתי בסופו של דבר אתר, ופניתי לכל מיני אשנים שיתענינו בצילומים שלי, אבל, אף אחד לא פנה, בעצם פנו שניים, אחד רצה כסף בשביל שהוא יפרסם את התמונות שלי, ואחד רצה שאשלח תמונות, ולא הבטיח דבר.
אחר כך, ראיתי שזה לא הולך כל כך, ועכשיו בימים אלה מתחילה ללמוד הקמת אתרים, אבל, שוב אני שואלת את עצמי, האם בזה אני אעסוק? האם זה באמת מה שאני רוצה? יש לי הרגשה, שהכל מתעקב בחיים שלי, ולא הולכת לשום מקום, עוצרת במקום, ושום דבר לא מתפתח, לא גודל, נשארת במקום, ומרגישה שהמוח שלי לא מתפתח, אלא קופא, ומחכה למשהו אחר, שאני אעשה, במקום להיות בבית, ולחפש מה לעשות אם עצמי.
לפחות בסרט היא הגשימה את עצמה, וכתבה ספר על בישול, אני לעומת זאת, לא מתקדמת לאף מקום, ולא חושבת על שום דבר.

הנה הטריילר של הסרט



תגובות

  1. אמא של אוּרי19:33:00

    את יודעת אני הרבה פעמים חושבת שהתהליך הזה שעוברים בדרך היא נפלאה.
    תהני מאיפה שאת עכשיו. תהני מהדרך. תלמדי.
    אם משהו צריך לקרות הוא יקרה בטוח הוא יקרה.
    (אם את נורא רוצה אתן לך את הכיתות שאני מלמדת...)

    חיבוק.

    השבמחק
  2. מן הסתם גם בסרט היא לא הצליחה למצוא את עצמה מיד. אפשר לראות את זה כסוג של אתגר... למצוא את עצמנו בחיים :)

    השבמחק
  3. אני לא טיפוס שיושב ומחכה שיקרה לו משהו, אני רוצה לעשות משהו משמעותי בחיים שלי
    אני יודעת שלהיות מורה זה לא פשוט, זאת עבודה מפרכת, ואני מוקירה אותך על כך, אבל, ההצעה לא עומדת בעינה, לא תודה.

    השבמחק
  4. צודק בני, אולי יש לי איזהו סוג של אתגר בחיים שלי, עד שאמצאה באמת מה אני אוהבת לעשות

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תמיד כאן לענות