מלונה חדשה לכלבה החדשה טופי




28/10/2012 10:17:00

לפני כ- שלושה חודשים אימצנו כלבה בשם טופי מצער בעלי חיים 

ההחלטה לאמץ כלב היתה כשפרצו לבית שלי בפעם השניה 

לא היה מי שיתריע על הפריצה יש לנו חתול אבל כמובן חתול לא מתריע על כלום חתול אוהב את עצמו ודואג רק לעצמו

כשהבאנו את הכלבה היא לא רצתה לצאת בכלל מהבית 

עד שהרגלנו אותה לצאת לקח לנו איזה שבועיים עד שהסכימה

כנראה המומחים שבדבר אמרו שעברה התעללות 

בפעם האחרונה שהוצאנו אותה לטיול היא היליטה על דעת עצמה לחזור הביתה

היא ברחה הביתה והשאירה אותי לבד מחפשת אותה

בסופו של דבר לאחר שהתקשרתי הביתה התברר שהיא כבר הגיעה לשם בלי העזרה שלי

אני ומשפחתי משתדלים לא להעניש אותה יותר מדי על ההתנהגות שלה המוזרה

נותנים לה את הזמן שלה להתרגל לבית החדש ולבעלים החדשים

לא יודעת מה יש לה נגד אורות של המשטרה כל פעם שהיא רואה ניידת היא נכנסת לפאניקה

כשלא  מגדלים כלב גור קשה מאוד לדעת מה מסתתר בנפשו של כלב בעברו

הכלב כנראה שאחרים רואים בו צעצוע ושעשוע 

אבל שוכחים שזהוא יצור כמו כל היצורים עלה אדמות 

הוא גם חש זוכר כואב הכל 

לכן צריך להתנהג אליהם בסבלנות ובכבוד

בינתיים נראה ונחיה איך במשך הזמן היא תצליח לשכוח את הטראומה

קנינו לה מלונה שתרגיש בטוחה 

כרגע היא מעדיפה להיות כל הזמן לידי

איפוא שאני הולכת היא הולכת אחרי לכל מקום בבית

ייקח לה זמן כנראה כמו אנשים



תגובות