חרדה מהחרדות


אתמול חוויתי חוויה לא נעימה עם הבן שלי
הבן קיבל חופשה של כמה שעות לבוא הביתה והרגשתי שמשהו לא בסדר איתו מהרגע שהוא הגיע
הוא לא היה רגוע כל הזמן הסתובב ושתף את הפנים עם המים
שאלתי אותו אם הכל בסדר , הוא ענה שהוא מרגיש כאבי בטן חזקים ולחץ בחזה
כשהתקרב אלי אמר לי " אמא תחזיקי אותי אני עומד להתעלף" החזקתי אותו חזק ואמרתי לו שאני כאן ולא אעזוב אותו לרגע, אמרתי לו שהכל מהלחץ שהוא מרגיש שהוא נמצא במסגר קשוחה כמו צבא
הוא אמר שזה נכון, שבצבא הוא נמצא בלחצים חזקים , בגלל שהוא צריך למלא משימות, והוא חושש לא לעמוד בהם
אמרתי לו שזה בסדר לא לעמוד בדרישות ולא לקחת הכל כל כך קשה, בחיים יש גם מקומות אפורים, לא רק מקומות של שחור ולבן
השכבתי אותו על הספה, והזעקתי את בעלי, מסכן הוא כל היום בדרכים ביום סוער שכזה, הוא היה צריך קודם להביא את הבן מתחנת הרכבת הביתה, אחר כך הלך לבת להביא לך בגדים להחלפה כי היא ישנה אצל חברה
מאז שהיא סיימה את השכירות בתל אביב, היא העבירה את כל החפצים שלה אצלי בחדר, מזל שיש לי חדר לאכסן את החפצים שלה
רציתי להעביר אותה לחדר יותר גדול , אבל היא אמרה שלא צריך כי יכול להיות שתמצא שוב דירה להשכרה ואז היא תצטרך שוב לקחת הכל בחזרה , בינתיים, הכל ערום בחדר .
טוב, אחרי שבעלי היה בחזרה הביתה, התקשרתי אליו בבהלה שהבן לא מרגיש טוב, ושהוא אוטוטו עומד להתעלף, הוא אמר שהוא כבר מגיע
הוא לקח את הבן לקב"ן ונשארו שם עד אחת בלילה, ואני חיכיתי להם בסלון , לא יכולתי להירדם עד שהם לא יגיעו
כשחזרו בעלי אמר, שהכל בסדר, כבר בדרך קב"ן הוא הרגיש יותר טוב
אני מקווה שהמקרה הזה הוא חד פעמי ושלא יחזור שוב, כי אני לא אוכל לעמוד בזה
לא מספיק שהוא בצבא אני גם צריכה לדאוג שישאר שפוי במסגרת הזו
היום בבוקר דיברנו איתו שיתקשר למפקד שלו ושיגיד לו אם הוא רוצה כמה ימי חופש
הוא אמר שהוא מרגיש יותר טוב ושהוא חוזר לבסיס
ממילא משחררים אותם ביום חמישי שוב, וביום חמישי אם הכל יהיה בסדר
לבן שלי יש יום הולדת
כמה אני כבר יכולה להכיל. אומרים ככל שהם גדלים
החרדות יותר גדלות
וזה נכון

תגובות

  1. אמא של אוּרי18:47:00

    אוי!!!
    איך הוא מרגיש??
    ואיך את מרגישה??

    השבמחק
  2. הוא עדיין מרגיש חרדות
    אני לא ישנה טוב בלילות
    תודה ששאלת

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תמיד כאן לענות