יום הולדת , עצוב או שמח?

היום יום הולדת של הבן שלי
בן הזקונים שהתגייס לפני רק שלושה חודשים
היום הוא בבית , מהצבא שיחררו אותו לאחר בדיקות מקיפות
לאחר שלא מצאו כלום , הוא עדיין מתלונן על לחץ בחזה וחולשה כללית
אני לא יודעת איך היום יימשך או שנעשה לו יום הולדת או שאקח אותו שוב לבדיקות מעמיקות יותר
שזה אומר בדיקות לא רק גופניות אלא נפשיות
לאחר שהוא יתעורר, הוא כל הזמן מתלונן שהוא לא ישן טוב בלילה, אני אקח אותו לקב"ן ונראה מה יקבעו שם
בינתיים , אני בכל זאת אקנה עוגה וקצת ממתקים כדי לשמח אותו
לא יודעת איך היום הזה יימשך, יכול להיות שאני אבלה מחוץ לבית בבדיקות או שהוא יגיד שהוא מרגיש יותר טוב
אני רק מקווה שהכל יהיה בסדר איתו
אם לאו, אני לא ארפה עד שהוא יקבל את הטיפול המתאים




תגובות

  1. אמא של אוּרי19:37:00

    לבנך היקר יומהולדת שמח!
    המון אושר ושמחה.
    המון הצלחה.
    המון רוגע ושלווה.


    ואת... גם לך יומהולדת שמח!
    אני מקווה שאתם באמת חוגגים בשמחה!

    תרגישו טוב!!!

    השבמחק
  2. תודה, אמא של אורי וגם בני

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תמיד כאן לענות