מים לשתיה בריאים או לא?




14/11/2012 08:32:00

מי שרוצה להיות בריא ולא לשתות משקאות שמכילים סוכר שותה בדרך כלל מים 

מים לא מכילים קלוריות ולא משמינים

ולמרות הכל היום בבוקר בחדשות מכריזים שמים מכילים חומרים מסרטנים

כל השנים הוסיפו פלוריד למים כדי לטהר אותם

היום המדענים הגיעו למסקנה שפלוריד שמוסיפים למים הם לא בריאים לשתיה 

מכירים את המושג מדע לא מדויק זה בדיוק זה כל תקופה המדענים מבטלים מה שאמרו לפני ומאששים מה שאמרו עכשיו

מעניין אם ההודעה הזו על המים לא באה לתמוך במים המינרלים שמוכרים לנו בבקבוקים

ברגע ששומעים את הידיעה שמי ברז מזוהמים ישר קופצים לחנות לקנות מים בבקבוק

לא מספיק שהצרכן משלם על המים בברז בביתו ושותה אותם מזוהמים עכשיו כשאומרים שהמים בברז מזוהמים צריך לרוץ לחנות הקרובה ולקנות בקבוקים שזאת הוצאה לא קטנה

אני שותה כל הזמן מים ושתיתי כל חיי מים המשקאות המתוקים עושים לי בחילה מרוב שמכניסים כל מה שבא ליד כדי לעשות את המשקה טעים גם אם זה פוגע בבריאות האנשים העיקר להכניס כמה שיותר כסף לכיס למי איכפת שאנשים ימותו מחומרים רעילים?

יש לי בבית מסננים מתחת לברז מסננים גדולים שמסננים את כל החול והזוהמה שנסחפת עם מי שתיה

זה כל מה שאני יכולה לעשות כדי לשמור על בריאותי ועל בריאות משפחתי

גם כשאני יוצאת לאיזה שהוא מקום אני ממלא מים מהברז בבקבוק קטן ושותה ממנו 

זה חוסך לי כסף לקנות מים בבקבוק 

אם כולם היו מפסיקים לקנות שתיה מתוקה ולשתות מים מהברז אני בטוחה שהממשלה הזו היתה עושה הכל כדי שהמים בבתים יהיו הרבה יותר בריאים

אבל אף אחד לא מתאמץ כדי לשמור על בריאות הציבור 

יד רוחצת יד וכולם עושים עסקים עם כולם העיקר להתעשר 




תגובות