חתונה

היום יום ראשון יום חדש השמש זורחת והציפורים מצייצים
ורק אני מוצאת פגמים במה לא טוב בחיים האלה שלי
לפעמים אני מקנאה באנשים שרק נולדו ויודעים בדיוק מה הם הולכים לעשות בחיים שלהם
אני כל החיים התלבטתי
למרות שנולדתי עם מתנה נהדרת שזה ציור
מאז הגן ציירתי מאוד יפה
אני זוכרת שהגננת תמיד החמיאה לציורים שלי ולקחה אותם להציג לפני אנשים אחרים
אבל מאז אני לא מציירת בכלל
וכל דבר שאני עושה בחיים שלי אני עושה אותו בצורה בינונית
ולא בצורה כזו שאנשים יגידו פעם אחת את עושה דברים מדהימים
אולי בעצם שכחתי שאנשים בארץ בדרך כלל מקנאים ולא מפרגנים
לכן אני חושבת שאני לא מספיק מוכשרת
ואני עוד אגיע לציור
אני חושבת כל הזמן ללכת לסדנא ולפתח את הכישרון הטבעי שלי
בינתיים אני צריכה לצאת ולהתפרנס
ולהתפשר לצערי הרב
ולקחת כל מה שבא ליד
היום יש לי חתונה של חברים של בעלי מהעבודה
בעצם אני צריכה להזדרז לספר ולהתכונן
לא כל כך בא לי ללכת
אבל, מרוב שהכלה טמטמה אותי במשך כמה שנים שבן הזוג שלה לא מציע לה חתונה
עכשיו שהיא מתחתנת אני לא צריכה כל הזמן לשמוע את הקיטורים שלה
זהו סוף סוף יש חתונה

אחד הצילומים שלי שהפכתי אותו לציור בפוטושופ

חוף יפו



תגובות

  1. אמא של אורי14:50:00

    מזל טוב לחתונה...
    אני כל כך מקנאה במי שיודע לצייר, אני פשוט גרועה בזה.

    שבוע נפלא צ'ו היקרה!

    השבמחק
  2. את תמיד גורעת בתכונות שלך
    לפי שאני קצת מכירה אותך את אשה מדהימה עם איכויות
    קבלי זאת כמחמאה
    ואל תקטרי כל הזמן כמו כל הישראלים

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תמיד כאן לענות