ככל שאוהבים חיות האהבה לאדם פוחתת




26/11/2012 08:42:00

זה ציטוט מאדם שגדל ביער ואימץ דוב הוא כל כך נקשר אליו שלא היה אכפת לו להיות בודד ולא להיות בקשר עם אנשים

יום אחד אנשים שמעו שהוא מגדל דב ביער ולפי החוק אסור לגדל חיות פראיות אלא לתת להם לחיות חיים טבעיים

כאילו שבאמת אנשים אכפת להם מחיות בטבע 

שנים על גבי שנים אנשים הכחידו חיות למען פרוותם ולמען אמונתם שזה מביא מזל או מביא כוח גברא 

ומי ממציא את האמונות האלה? כמובן הגברים שיצר ההריגה אצלם גובר יותר על הנשים 

עוד לא ראיתי אשה צדה למען ההנאה שלה 

אלא רק גברים

כשאנשים לקחו לו את הדב שנקשר אליו כל כך הוא אמר את הדברים האלה

ככל שאוהבים חיות האהבה לאדם פוחתת

ובזה אין ספק שהוא צודק 

האנשים תמיד פוגעים באנשים לא יודעת למה אבל זה כך בחיים 

חיה לעולם לא תפגע באדם אלא אם כן האדם פוגע בשטחי מחיה של החיות ואז החיות תוקפות 

אחר כך בני אדם מסבירים בכך שהחיות האלה מסוכנות לאדם ואז מתחילים להכחיד אותם

מזל שבאו אנשים שמגינים על חיות בר אם לאו היום כבר לא היה מה להראות לדור הצעיר 

והחיות האלה היו ברשימת החיות הנכחדות

אני אישית נפגעתי מאנשים כל החיים שלי לא יודעת למה אבל אנשים לא אוהבים אנשים אחרים שטוב להם בחיים או שהם קצת שונים מאחרים

או שהם מתגוננים כי הם לא רוצים להיות אנשים שונים ורוצים להיות כמו כולם או שהם משליכים את התסכול שלהם על האחר 

מה שבעצם קרה לי כל הזמן 

אנשים חושבים כשהם מתוסכלים מותר להם להוציא את העצבים שלהם על האחרים וזה קרה לי עשרות פעמים

אני אישית מעולם לא הוצאתי את התסכולים שלי על אחרים אם הייתי במצב רוח רע העדפתי לפתור את הבעיות ביני ובין עצמי

ולא לפתור עת הבעיות שלי על ידי כך שאני משליכה אותם על אחרים אפשר לחשוב שזה יעזור 

מאז ומתמיד היו לי חיות בבית מאז שאני זוכרת את עצמי

האהבה לחיות עברה מההורים לכל המשפחה 

כולם במשפחה שלי מגדלים חיה זו או אחרת

לי יש חתול שכבר בן 14 ובזמן האחרון הצטרפה למשפחה כלבה בת 3 

לפעמים אני מרגישה שאני יותר קרובה לחיות ומבינה אותם והם מבינים אותי יותר מאשר אנשים 

לכן אני אאמץ את האמרה שהאדם ההוא אמר

כי חיה לא תגע בך אם תתן לה כבוד ותנהג בה בסבלנות והבנה 

אבל אדם ככל שתהיה סבלן איתו הוא ינצל יותר ויותר את הסבלנות שלך 





תגובות