עד לתל אביב




18/11/2012 08:35:00

נכנסנו ליום החמישי של מלחמת חורמה על שלא מפסיקים לשגר טילים לעבר ישראל

הבת שלי גרה בתל אביב 

ברגע ששמעתי שגם שם הגיעו הטילים זה היה ביום שישי

מיד התקשרתי לבת שלי

היא אמרה שכרגע היא שמעה אזעקה ובגלל שהבנין בו היא גרה ישן מאוד

היא נאלצה להסתתר במדרגות ואחר כך שמעה בום על קולי 

היא אמרה לי גם שהיא מפחדת כי כשהיתה קטנה והיתה מלחמת המפרץ 

לצערי המלחמות בארץ לא נגמרות זה נמשך ונמשך 

אז היא לא פחדה כלל

הסברתי לה כשהיא היתה קטנה החששות שלה לא היו ממש מוחשיות כמו עכשיו שהיא כבר בוגרת ואשה 

היא הגיעה עם חששות לבקר בערב שבת

ומיד באותו ערב רצתה לחזור למרות שידעה שישגרו עוד טילים על העיר שבה היא גרה

כמובן שבעלי הסיע אותה חזרה 

למחרת שוב ירו על תל אביב 

התקשרנו והיא אמרה שהפעם היא פוחדת פחות והכל בסדר 

מזל שאצלנו לא נחתו ולא נפלו טילים 

באזור שלי תמיד היה רגוע בכל המלחמות שאני לא אפתח פה לשטן

אפילו בעבר כששיגרו טילים על הצפון הבאתי את אמא שלי שתגור אצלי לפחות עד שכל המצב יירגע

התקשרתי לכל המשפחה שגרה בצפון ווידאתי שכולם בסדר 

אבל הפעם שהטילים הם במרכז קרוב אלי 

בשבת בבוקר אפילו שמעתי אזעקה רחוקה וגם בומים 

אף בן משפחה לא התקשר לבדוק מה המצב אצלי לא עניין את אף אחד רק כשמגיע אליהם הם נזכרים לבכות לי על המצב

חוץ מהאמא היקרה שלי שתחיה התקשרה בבהלה ושאלה אם הכל בסדר

אמרתי שהכל בסדר אצלי חוץ מהבת שגרה בתל אביב 







20/11/2012 08:01:00
היום השביעי
נכנסנו ליום השביעי של המלחמה ולא רואים את סופה

אם נדמה למישהו שהצד השני ינהל משא ומתן ויקיים את ההסכם

הוא ממש חי באשליות

כל הזמן היו הסכמים בעבר וההסכמים האלה הופרו מחדש

מספיק שמישהו יחיד שולח טיל לעבר ישראל 

כבר יש הפרה 

מורגש מאוד האי הסכמה בין הפלגים בצד השני 

כשאחד לא מסכים עם השני 

כל אחד עושה מה שמתחשק לו

ואז זאת התוצאה של מלחמת ההתשה הזו

מה שווה הסכם כשכל הפלגים מפולגים ביניהם

אין לנו עם מי לדבר בצד השני

ברגע שיהיה הסכם אפילו לשנה 

יהיה מישהו שיפר אותו בצד השני

לא יתנו לנו מנוח עד שישיגו את מה שהם רוצים

ומה שהם רוצים שאנחנו נסתלק מהמדינה וניתן להם לנהל אותה 

וזה דבר שבחיים לא יקרה 

למרות כל המלחמות מכאן אני לא אזוז לעולם

כי כאן אני הכי בטוחה 

כאן לא אומרים לי יהודיה מלוכלכת ולא יורקים עלי

כמו שעשו לי כשחייתי במדינה שבה נולדתי

למרות ואף על פי כאן מולדתי 

עימות תמיד יהיה ואני לא רואה לזה סוף 

 


22/11/2012 08:32:00
נופל וקם נופל וקם
עכשיו הפסקת אש ומה הלאה?

כולנו יודעים שזה ממש לא יחזיק מעמד להרבה זמן

שם בצד השני אחרי הנפילה קמים לעוד תקופה 

לצבור נשק כמה שיותר לסבב נוסף 

סבב שלא יגמר לעולם

הצד השני טוען שהם רוצים נסיגה של קווי 67

אבל במציאות זה רק תירוץ

לאחר הנסיגה יהיה עוד תירוץ לעוד נסיגה 

עד שיפטרו מהמטריד שנקרא יהודי

עכשיו הבוקר סוריה חיסלה בית חולים שלם על חוליה 

אבל אף אחד לא מדבר ולא נוקף אצבע

אבל אם יהודי יעשה את אותו מעשה 

יקומו רוב המדינות ויגנו ויגדפו את היהודים

הכל בגלל שהם יהודים 

לכן הצד השני עכשיו נפל לתקופה מסוימת

ויקום עוד פעם אחרי שיתחזק שוב

כי אין להם חיים בלי מטרה 

המטרה היא היהודים 

שתמיד הם היו הסיבה לצרות בעולם

המנגינה הזו לעולם לא תיפסק 



תגובות