יום הולדת מהסרטים

אתמול הייתי ביום הולדת של הבן שלי
הוא ארגן את יום הולדתו והשתתף עם עוד דיירת שהיתה לה גם כן יום הולדת באותו תאריך
היא הביאה עוגת יום הולדת
הבן שלי ביקש שנקנה לו חטיפים וממתקים
הגענו למקום
הכל היה פורח מבלונים
הקריוקי התחיל לעבוד
הבן שלי הזמין קריוקי כדי לעשות שמח
כל אחד בתורו שר
גם התור שלי הגיע ולומר את האמת , שרתי לא רע
כולם הצטרפו לשמחה , היה מאוד שמח
פתחו מתנות
וכיבו נירות של יום הולדת
צילמנו ותיעדנו הכל , כדי שתהיה לו מזכרת לעתיד לבוא
יותר מאוחר אביא תמונות
הבן שלי פרח אתמול מרוב אושר וגילה כשרונות שלא ידעתי עליהם
שהוא יודע לשיר ולסחוף איתו אחרים
אני שמחה שהילד שלי מאושר ושהוא מצא את מקומו בחברה
*****************************************
היום עוד יום בהיר וקר
ככל שהימים בהירים, הלילה קר מאוד
אתמול היה מאוד קר כשיצאנו ליום הולדת
מתארת לעצמי שהיום יהיה גם קר,
*****************************************
כמו תמיד בימי חמישי אני יוצאת לראות סרט, מענין איזה סרט אלך לראות...........
אעדכן גם אחרי.............

הרבה מזל טוב לבן היקר שלי!!!!!!!!!!! עד 120



תגובות

  1. זה חשוב כל כך משפחה חמה ואוהבת כי לצערנו מכיוון שזה הבסיס יצור לא יכול לחפר על טעויות העבר של הוריו וזה נשאר עמו אם ירצה או לא

    השבמחק
  2. חשוב מאוד להיות בקשר משפחתי כי כשילדים נקלעים לצרה רק הורים יכולים להיות התומכים והאוהבים

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תמיד כאן לענות