מחוץ למים | Fish Tank

ביום חמישי הלכתי לקולנוע וראיתי סרט שנקרא "מחוץ למים"
זו היא מציאות עצובה על משפחה שהיא בעצם לא משפחה אלא אמא שהחליטה לעשות ילדים ולחיות על חשבון הרווחה כדי לגדל את ילדיה
ילדיה לומדים ממנה את ההתנהגות חסרת האחריות של האמא
ועל כך שהיא מביאה גברים הביתה ובסופו של דבר הבת הגדולה שלה מנוצלת מינית על ידי הגבר שהכניסה הביתה ומתברר בסופו של דבר שהגבר הזה בעצם נשוי.
אני תמיד אומרת לילדים שלי שמשפחה זה לא דבר מובן מאליו, אלא יש הרבה מזל לאדם שנולד למשפחה טובה ותומכת ולא למשפחה הרוסה שבעצם אין לו דרך לצאת מהסבך של משפחה הרוסה , או שהוא מתגבר ועושה משהו עם עצמו או שהוא יורד לטמיון ומרים ידיים.

אתמול רציתי לצאת לטייל, אבל היה מזג אוויר איכסה , אובך וערפל ורוחות חזקות
היום מעונן וקר, ולא נראה לי שאני אפגש לקפה עם חברה , שאני נפגשת איתה באופן קבוע, יושבים בבית קפה ושותים קפוצינו, ומדברים על דא ועל הא, זה מוציא אותי קצת מהשגרה ומהבעיות היום יומיות.
זה טוב לעשות אתנחתא מדי פעם, נראה אם אני אצא עדיין מוקם מדי, ולא יודעת מה ילד בהמשך היום
בינתיים, תהנו מהטריילר של הסרט "מחוץ למים". לשוחרי הקולנוע, כדאי לכם ללכת ולראות, למרות שהיום מחיר הכרטיס עלה ל- 37 שקל
החברה שלי אומרת לפעמים שהסרט לא טוב , שחבל שהיא בזבזה את הכסף על סרט שהוא לא ראוי, אז, לפני שאתם הולכים לקולנוע תבדקו טוב טוב, את הביקורות לפני שאתם משלמים סכום לא מבוטל.

תהנו מהצפיה , יום מעונן ונעים

תגובות