חודש חדש - הבנאליות שבאהבה

היום הוא בעצם חודש חדש , שזה חודש שבו הבת שלי נולדה
היא נולדה באמצע חודש פברואר, אוטוטו בת 28
תודה לאל, סיימה בהצלחה את הלימודים שלה, ועכשיו התקבלה לעבודה במקצוע שלה,
שלא הרבה זוכים להתקבל לאותו מקצוע, בדיוק שהם מסיימים את הלימודים
היום נראה לי שיהיה יום יפה ואביבי
עד כדי כך שהפרחים התחילו ללבלב , כי התבלבלו חשבו שעכשיו הגיע האביב
כי היה גשם ובאמצע הגשם היתה שמש נעימה
אז הפרחים החליטו שעכשיו אביב
וממי בכלל הם יקבלו רשות ממי ללבלב?
אתמול ראיתי הצגה הבנאליות שבאהבה אומנם הצגה קצת כבדה
כי היתה שם אינטרקציה בין השחקנים והרבה התפלספות
זה קצת שעמם את בעלי אם היתה הפסקה באמצע הוא היה כבר יוצא
ויש כאלה שיצאו באמצע ההצגה, אני חושבת שזה מאוד מעליב את השחקנים שעבדו ועמלו קשה על ההצגה כדי להביא לנו תרבות ובידור ברמה גבוהה
אני דווקא אוהבת הצגות דרמתיות ולאו דווקא מצחיקות, אם רציתי כל הזמן הצגות מצחיקות הייתי הולכת למופע סטנדפיסטי
אני דווקא נהניתי, בעלי מעדיף הצגות הרבה יותר מבדחות אפשר לומר
לא נורא, העיקר שאנחנו יוצאים ביחד לבלות קצת ולצאת מהשגרה מדי פעם

הנה כמה תמונות מלבלבות על פרחים באמצע החורף








תגובות