מזג אויר נוח

היום יצאתי לנצל את המזג  האויר הנוח שהיה היום
שמש חמימה ורוח קצת קרה
כי מה בעצם? עדיין חורף, לא?
מחר התחזית תהיה קרה מאוד וגשמים ירדו לכן אני ניצלתי את היום כדי לטייל בשמש החמימה וגם לפגוש שוב את החברה היקרה שלי בקניון
לא קניתי כלום בקנין ולא אכלתי
התוכנית שלי היתה להגיע הביתה ולאכול
בקניון רק ישבתי ופיטפטתי על דא ועל הא עם החברה שלי
כל פעם שיש יום יפה אנחנו מנצלות אותו לטיולים
לא חייבים כל הזמן לבזבז כסף כדי לבלות אפשר גם לא לקנות שום דבר וגם להנות
אחרי שחזרתי הביתה
הכנתי בצק שמרים
בעצם שכחתי להגיד שהכנתי את בצק השמרים לפני שיצאתי לטיול חמים
שמתי את הבצק בשמש להטפחה ויצאתי לצעוד קצת וגם להוריד קלוריות
למרות שבגיל שלי לא יורד כלום רק עולה ועולה
למרות שאני מתעמלת וכל יום משתדלת לעשות הליכה של שעה
איפוא היינו? כן הכנתי את הבצק ומרחתי את הבצק בשוקולד
זה יהיה בצק שמרים עם שוקולד
כך שבעלי יבוא וירצה לאכול את העוגה עם תה
בינתיים עד שהעוגות יאפו בתנור , אני כותבת קצת בבלוג
בפעם הבאה אני אביא תמונות של עוגת השמרים
בינתיים קבלו תמונה של  יום אביבי של יום חורף \




תגובות