סערה?!

אתמול בתחזית דייווחן שתהיה סערה וגשמים וכל מה שמלווה את הסערה
אתמול חיכיתי לסערה שתבוא ולא היתה מי יודע סערה
בכל אופן לא באיזור שאני גרה בו
היתה רוח היו עננים אבל סערה אין
גשמים בקושי ירדו רק לקראת הערב
קרה כן היתה קור אימים היה אתמול שנאלצתי להדליק מזגן שמזמן התחנן שנפעיל אותו
היום יש גם עננים אפורים וקר מאוד ויש רוח חזקה
אבל סערה לא רואה באופק
כנראה שרק בצפון הולך להיות שם שלג אולי אמרו בירושלים
אבל בחרמון ובהרים מסביב כבר יש שלג נערם
היום אולי יהיה שלג בירושלים
אבל בתחזיות לפעמים הכל משתבש משעה לשעה
תלוי לאן העננים מועדות את  פניהם
בקיצר אתמול לא יצאתי לשאוף אוויר והיום גם לא נראה לי בגלל הרוחות החזקות והקור
לא שאני נרתעת מקור וממזג אוויר חורפי
להיפך אני אוהבת את החורף
אני יותר נמרצת בחורף אבל יש גבול לטיולים בחוץ במזג אוויר בלתי אפשרי
לא נראה לי שאלך היום לקולנוע כהרגלי מדי יום חמישי
לא יוצאת בקור המקפיא כדי לראות סרט אלך שבוע הבא
אם הכל יהיה בסדר
בינתיים סערה היתה או לא היתה?!


הנה תמונה של עננים שצילמתי בדרך לאילת




תגובות