קרה

אתמול בלילה צריך היה לרשום שיא של קור שהיה
חשבתי כשיצאתי להוציא כביסה במיוחד כדי לגהץ את המדים של הבן החייל שלי
חשבתי שאני הולכת לקפוא עוד רגע
לא הבנתי עד כמה שקר עד שראיתי את המעלות מרצדות על מרקע הטלוויזיה
לא תאמינו באיזור השפלה היה 0 מעלות
עוד קצת מתחת למעלת האפס אולי אולי היה לנו שלג
לצערי שמעתי חדשות לא נעימות על ילדים שהלכו לראות שלג ברמת הגולן
ונתקלו בשדה מוקדים כל אחד מתווכח מהצד שלו
ההורים אומרים שהשטח לא היה מגודר ולא מושלט
והצבא אומר שהיה שילוט והכל היה ברור
עכשיו לכו תאמינו למישהו
מי שנפגע עכשיו זה הילד שכבר אין לו רגל אחת והחיים שלו ייראו אחרת לגמרי מהיום
היום השמש מבצבצת וכבר חמים אבל נראה לי שבלילה שוב הקרה תעטוף אותנו ונצטרך להדליק את החימום
היום אחרי הצהריים אני נוסעת לאוניברסיטת תל אביב כדי להיות נוכחת בטקס הענקת תואר של הבת שלי
אני מתרגשת עד דמעות לא מאמינה שכבר סיימה ארבע שנות לימודים קשות בעיצוב ואופנה
השנים הללו לא היו קלות מבחינה כלכלית כי אני עדיין לא עובדת ולא מוצאת עבודה
אבל שמחה שזה מאחורינו והיום סוף סוף הגיע היום הנכסף מכל קבלת תואר
אני נוסעת ברכבת עד האוניברסיטה ושם אני אפגוש את בעלי ואת הבת שלי
כי לא כדאי לבעלי לנסוע שוב הביתה ולאסוף אותי כי בשעה של הטקס יש המון פקקים בדרך

זהו עכשיו אני מתכוננת נפשית לקראת המעמד המרגש הזה
אחזיק אצבעות לבת היקרה שלי ואאחל לה הרבה הצלחה בהמשך העתיד

הנה שתי תמונות מסיום הפרויקט בשנקר

הבת והחברה שלה לובשת את השמלה שהבת שלי עיצבה

והבת היפיפיה שלי בסיום הלימודים


תגובות