התואר הנכסף

סוף כל סוף הבת שלי קיבלה תואר בעיצוב אופנה וסטיילינג
ביום ראשון בערב נוכחנו בטקס באוניברסיטת תל אביב
בעלי נסע ישירות לאוניברסיטה מהעבודה ואני נפגשתי איתו בתחנת הרכבת
מאוד קל להגיע עם הרכבת עד לאוניברסיטה לא היתה שום בעיה
משם נסענו לבנין שבו הבת שלנו תקבל את התואר
היו דברי ברכה מהדיקן וגם מהצוות של שנקר
מאוד התרגשתי לראות איך שהבת שלי מקבלת תואר עם הגלימה שתמיד רואים בסרטים
עכשיו זה היה אמיתי היא לבשה גלימה אדומה לקבלת התואר
תמיד היא נראית יפיפיה עם כל דבר שהיא לובשת
היום מזג האוויר אביך וקר ואין שמש
חבל פספסתי את השמש ביום ראשון שאני נוהגת להיפגש עם חברות לכוס קפה בשכונה
כי הייתי צריכה לנסוע לבת לקבלת התואר
כמובן שאני לא אפספס את האירוע החשוב הזה ולהיפגש עם חברות
היום אין אפשרות שאני אצא בקור הזה
נראה לי שאם אין לי מה לעשות בחוץ אם אין סידורים אז לא אצא בקרוב לאן שהוא

בינתיים קבלו כמה תמונות של הבת שקיבלה תואר (מאמא שלה הגאה בה שתצליח בכל אשר תבחר לעשות בעתיד)


הבת באמצע עם הגלימה האדומה


הבת עם האבא המסור שלה

הבת מקבלת תואר

תגובות