יום הולדת קרב ובא

מחר יחול יום הולדת של הבת הבכורה שלי היקרה
מחר היא תהיה אוטוטו בת 28
איך שהזמן עובר רק אתמול היא היתה זעטוטה שהשתוללה בין הרגליים שלי וחיכתה כל מעשה שעשיתי
כמו ללבוש את הסינר שלי
לנעול את הנעלי העקב שלי
ולהתנהג כמו אמא קטנה לכל דבר
מדהים איך שבנות נולדות עם האינסטיקנט האימהי מגיל אפס
היום היא כבר בוגרת שנקר לא מזמן היא סיימה את התואר
היא עובדת אצל מעצב על
ומקווה שתמשיך להתקדם ותגשים את כל החלומות שלה
כמו כולנו יש לכולנו חלומות אבל לא כולם מתגשמות
מאחלת לה שחלק גדול לפחות מהחלומות שלה יתגשמו
היום אני הולכת לקנות לה מתנה
אני בעצם לא יודעת מה לקנות
יש לה כל כך הרבה מכל דבר אולי אקנה איזה בגד כי היא מטורפת על בגדים ואולי משהו סמלי שתזכור אותי תמיד
נראה ונחיה עד שאגיע לקניון אולי אחליט מה ומי
מחר יום הולדת שמח !!!!!!!!!!!!!!!


אתמול היה מזג אוויר מדהים יצאתי עם חברה לעיר לנצל את מזג האוויר הנהדר שלנו
היום אמרו יהיה יותר חם וגם היום אצא לנצל את מזג האוויר החמים בארך החמה שלנו
היום ראיתי בחדשות שארצות הברית סובלת מקור ומשלג וכל הארץ לבנה
אצלנו עוד לא היה לנו שלג רק בחרמון ובגולן
קיוו שיהיה שלג בירושלים אבל זה עדיין לא הגיע מקווה שהירושלמים יהנו מהשלג השנה או שהשנה השלג יפסח עליהם



בעלי , הבת שלי ואני



הבת , הבן ובעלי

תגובות