חם בימים של אהבה

כבר כמה ימים שמאוד חם
חם בעצם יותר מהקיץ כי החום הוא מציק ומה שלא טוב שהשבוע יהיה חם אנשים יפשטו את בגדיהם ואז שוב קר ואנשים יעטו בגדים חמים מעליהם זה אומר שאנשים יתחילו לחלות בכל מיני שפעות בגלל מזג האוויר המשוגע שלנו בארץ
ביום שישי עשינו יום הולדת פרטית לבת הבכורה שלנו היא כבר בת 28 כבר לא ילדה אבל עדיין לא עצמאית לגמרי היא עדיין גרה אצלנו בבית עד שתתאושש קצת ותתחיל להוויח טוב ואז תוכל לעבור לבית משלה
היתה לנו אורחת ביום שישי חברה של הבת שלי והיא מאוד התלהבה מהמאכלים שעשיתי כמו תמיד אני מבשלת לגדוד כפי שהתרגלתי בבית אמי מנסה לעשות כמויות קטנות אבל לא מצליח לי
ביום ראשון כלומר אתמול היה יום אהבה זה גם יום משפחה בעצם אנחנו לא חוגגים ממש את היום הזה אני זוכרת כשהילדים היו קטנים תמיד יצאנו ביחד למסעדה או לבילוי כלשהו עכשיו שהם כבר גדולים כל אחד מבלה את היום הזה לחוד
אתמול רציתי לקנות מתנה צנועה לבעלי אבל לא מצאתי מאומה רק שלחתי לו מיל וגם איחלתי לו בטלפון חג אהבה שמח
גם היום יהיה מאוד חם ומתלבטת מה ללבוש כי אני מאוד רגישה מהר מתקררת למרות שחמסין בחוץ
בלילה התעוררתי בשלוש לפנות בוקר שמעתי מתוך שינה שמישהו מנסה לפתוח את הדלת במפתח וכשהלכתי לבדוק התברר שצדקתי כי החתול חיכה ליד הדלת
כשאנחנו יוצאים מהבית תמיד החתול מחכה לנו ליד הדלת כשאנחנו חוזרים אז כן יש הצדקה למה ששמעתי בלילה
כנראה שיש שכנים שתמיד שוכחים שזו לא הקומה שבה הם גרים ותמיד נופלים על הדלת שלנו
מענין שאף פעם לא ניסו לפתוח את הדלת של השכן ממול
לכן כל הזמן שאני בבית הדלת תמיד נעולה אי אפשר לדעת בימים האלה המטורפים שמסתובבים בחוץ

הנה כמה תמונות של יום הולדת וגם של יום האהבה







תגובות