המחשב עושה בעיות

בזמן האחרון המחשב שלי עושה המון בעיות
כשאני מפעילה את התוכנית האהובה עלי המשחק סימס הוא נכבה מיד
כנראה שיש בעיות בזכרון במחשב וצריך לתקן את הבעיה הזו
יש לי מזל שבעלי מבין במחשבים וכל תקלה הוא מסדר אני לא צריכה כל הזמן לרוץ לסדר את המחשב שלי במעבדה ולחכות עד שזה יתוקן
בינתיים אני משתמשת במחשב של הבן שלי
הבעיה שהמחשב שלו עמוס לעייפה בתוכנות כלשהן והמשחק שלי בקושי זז שם
אבל בינתיים אני כל כך רוצה לשחק במשחק שאני סבלנית לגבי המחשב של הבן שלי
מקווה שבעלי יסדר לי את המחשב היום או מחר איך שהוא יתפנה כמובן כי הוא עובד עד שעות מאוחרות
אתמול לא יצאתי מהבית כי היה מאוד מאוד חם
תארו לעצמכם שאני מדברת על החום באמצע החורף שכל העולם רועד מקור בעצם לא כל העולם חצי מהעולם כי בחצי כדור הארץ עכשיו שורר קיץ
היום גם יהיה מזג אוויר מאוד חם ובכל זאת אני אצא לכמה סידורים בחוץ כי אין ברירה
כמובן היום זה סוף השבוע וכמו בכל שבוע מכינים את הבית לקראת שבת


המחשב שלי בזמנים הטובים שלו

תגובות