פרשס

ביום חמישי שעבר הלכתי לראות עם חברה את הסרט "פרשס"
חשבתי שבגלל שהיה אותו יום מאוד חם גם בערב יהיה אותו מזג אוויר ואני לא אצטרך ללבוש בגדים חמים אבל התבדתי ובערב לבשתי בגדים דקים והיה לי מאוד קר
קיוויתי שבקולנוע לא ידלקו מזגנים ואכן לא הדליקו ובסופו של דבר לא סבלתי בקולנוע מקור כי בדרך כלל מפעילים שם מזגנים וכל הזמן רועדים מקור אלא אם כן סחבתי איזה שהו מעילון איתי להתעטף איתו
הסרט היה מאוד קשה
אני יכולה לסבול הכל רק לא לראות גילוי עריות והתעללות בילדים על ידי הוריהם שלא לומר אונס על ידי האבא ולא מספיק שהיה שם אונס גם נולדו שני ילדים מאותו אונס
המסכנה לא ידעה שהיא בכלל בהריון כי היא היתה בסך הכל בת שש עשרה כשילדה את ילדה השני מבלי שהתכוונה
בסופו של דבר היא לוקחת את עצמה ומחליטה לשקם את עצמה למרות שהילידם הם ילדיו של אביה
כדאי מאוד לראות את הסרט מומלץ עד מאוד
היום שוב מרגישים את צניחת הטפרטורות אחרי שהיה שבוע של סיוט חום אימים למרות החום לא רציתי להוריד את הבגדים וללבוש בגדי קיץ כי אני יודעת ברגע שאני עושה זאת אני מתחילה להיות חולה
מצוננת וכאבי ראש שפוקדים אותי
אז למרות שאתמול היה חום אימים וסופות חול יצאתי עם חברה לכוס קפה כולם היו עם בגדים קצרים רק אני התעטפתי במעיל לא מענין אותי מה חושבים עלי
העיקר שאני אדאג לעצי ובעצם אם אני לי מי לי? מישהו יבוא ויטפל בי כשאהיה חולה? למרות שאני חולה אני חייבת לקום בבוקר ולתפקד אין בעצם ברירה
הנה הטריילר של הסרט

תגובות