מחפשת עבודה

אחרי ארבע שנים שאני כבר לא במעגל העבודה ואחרי שכבר הילדים שלי גדולים ולא זקוקים לי כל כך ואחרי שהבן הקטן שלי התגייס ולא נמצא כמעט בבית הרגשתי שאני צריכה לצאת לעבוד
ההחלטה נגמלה בי לאחר שראיתי את עצמי לפעמים לבד בבית מחכה לבעלי שיחזור הביתה מהעבודה
בעלי תמיד עבד עד מאוחר וכבר התרגלתי שהוא לא חוזר מוקדם הביתה
כשילדים שלי היו קטנים וגם עבדתי מאוד היה לי קשה לתפקד כי בעלי לא היה יכול לעזור לי בטיפולם כי הוא תמיד עבד עד מאוחר
עכשיו שאני כבר פנויה נפשית ופיזית להתחיל שוב לעבוד ולהיות במעגל העובדים
נכנסתי לכמה אתרים של מטפלות ונרשמתי
כבר התקשרתי לכמה מקומות ומחכה שיחזרו אלי
אני חוששת בגלל שאין לי נסיון ואני כבר לא צעירה הם לא ירצו לקבל אותי
מה שמגוחך שאם רוצים מטפלת צעירה עם נסיון למרות שיש לה נסיון אם היא עדיין לא אמא בעצמה היא לא תוכל להבחין בפרטים הקטנים כמו שאמא מטבע הדברים מבחינה בהם
אתמול והיום אמרו שיהיה קריר עם גשמים לא רואה גשמים וגם שיצאתי אתמול לא היה קר במיוחד אפילו בלילה
היום אמרו שיהיו גשמים אחרי הצהריים אצלנו בשפלה לוקח לגשם להגיע ואם הוא מגיע כנראה שמאוחר אולי בלילה
רוצה מאוד שתהיה זו שנה גשומה ומקווה שאנחנו היהודים והישראלים לא נבכה כל חורף שאין לנו מספיק מים
אנחנו הקוטרים תמיד נמצא על מה לקטר ועל מה לבכות אם לא מים אז משהו אחר
אז בנימה זו של יום קריר וחורפי אקווה מאוד שאמצא במהרה מישהו שירצה להעסיק אותי
כי בעצם הוא לא יתחרט על ההחלטה שלו


במסגרת יום האשה צילמתי נשים זרות שבאות לטפל בקשישים
אני שמחה שאני לא נולדתי בארץ זרה כדי לבוא לארץ אחרת ולעבוד בעבודות קשות


תגובות