פורים מחר

פורים הנה מגיע וכבר מחר בגלל שהילדים שלי כבר גדולים אני כבר לא זוכרת מתי יוצא פורים רק לחברות שלי שיש כבר נכדים הן יכולות להגיד לי מתי יוצא פורים
בדרך כלל בכל פורים יש גשמים וכבר חמש שנים לא היו גשמים בפורים
כל השבוע הזה היה חם מאוד וכבר אנשים חשבו להוריד את בגדי החורף ולהתערטל בבגדי הקיץ אבל שוב מזג האוויר מטעטע בכולנו ודווקא מחר שכל הילדים מתחפשים יש מחר מבול
עכשיו שאני יושבת וכותבת שורות אלה לא יצאתי כהרגלי לראות סרט עם חברה כי התחיל להיות קר ולרדת גשם
מחר גם יהיו סופות רעמים ומסכנים הילדים יתאכזבו בגלל הגשם
אבל מה שחשוב זה הגשם ולא מה שחשוב זה שיהיה גשם או לא באירוע זה או אחר
אנחנו בכל שנה מתפללים לגשם וצריך לברך עליו שהוא מגיע


הנה כמה תמונות שצילמתי בשיעור צילום שביקרה כל הקבוצה בפורים בשנקין שבתל אביב
איש ישיש ישב וניגן באקורדיון וכולנו התאספנו מסביבו כדי לצלם אותו
הוא גם שאל לשמי ושר שיר שקשור לשם שלי
זוכרת שהיו חוויות נחמדות ביום הזה










אני אוסיף גם שיר לפורים שיהיה גם שמח



תגובות