sims3

אתמול היה יום מדהים ויפה ומשום מה לא התחשק לי לצאת להתאוורר
בדרך כלל בימים יפים וגם בימים מעוננים אני לא מוותרת על ההליכה שלי כדי לא לעלות במשקל
אני משתדלת לא לעלות במשקל כי בגיל שלי עולים בלי להרגיש אם לא עוסקים בפעילות גופנית כלשהי
לא יצאתי כי אני מכורה למשחק SIMS3
אני כבר משחקת עם המשחק הזה כבר למעלה מחמש שנים אם לא יותר
אומנם זה משחק דומה לאח הגדול שאני אומרת לאנשים מה לעשות ואיך להתנהל בחיי היום יום
ובמיוחד אני משחקת בו כי זה מאוד חשוב לזיכרון במיוחד אם נמצאים בגיל המעבר הכל משתבש לכאורה
כדי לשמור על פעילות המוח חייבים לשחק באיזה שהו משחק ולא משנה מה
אפילו אם עובדים בחוץ ובאים הביתה כדי לנוח
צריך לזכור לגרות את המוח במשחקי זכרון
היום יום אחלה אצלנו בארץ יש ימים של שמש מתוקה באמצע החורף ואסור לפספס את הימים האלה ולהישאר בבית
לכן אני יוצאת היום אחרי שאני אבצע כמה מטלות בבית ואהנה מהשמש החמימה של החורף







תגובות