חמישה ימי גשם

הגשם במשך חמישה ימים לא מפסיק לרדת
אני מאוד שמחה שהשנה היא שנה מבורכת וחשובה לנו כל טיפת מים במדינה שאין בה הרבה גשמים
כבר חמישה ימים שלא יצאתי מהבית נראה לי מאוד מוזר כי אני רגילה ללכת ברגל כל יום וגם יוצאת לבלות הרבה עד שאני אמצא לי עבודה ואז לא יהיו לי יותר תירוצים לא לצאת מהבית
בינתיים אני מחפשת גם בתחום האדמיניסטרציה שאני טובה בכך ועובדת בזה כבר הרבה שנים
וגם בתחום טיפול בילדים
אתמול התקשרה אלי אמא שמעונינת במטפלת וכבר קבעה לי שאני לא יכולה להגיע למקום שבו היא גרה וגם היא לא יכולה להסיע אותי כל יום בגלל שהיא נמצאת במקום שאוטובוס לא מגיע לשם
היא לא נתנה לי הזדמנות להוכיח לה שאני גם יכולה להגיע לעבודה גם בלי עזרה מאף אחד ואנשים היום שרגילים לנסוע ברכב פרטי קשה להם לקלוט שיש גם תחבורה ציבורית לכל מקום
לא התווכחתי איתה הרבה ונתתי לה להביע את דעתה עלי מבלי שתפגוש אותי או שתנסה אותי לפחות שבוע
מה לעשות שיש אנשים שלא נותנים הזדמנות לאנשים אחרים ככה זה בעולם הזה אין פשרות
החיפוש אחרי עבודה עדיין טרי ואני מאמינה שמי שירצה אותי ימצא אותי רשמתי את עצמי בכל מיני אתרים
מקווה שאמצא בקרוב
היום בחולון אמורה להיות תהלוכת פורים לא נראה לי שתתקיים בגלל מזג האוויר עדיין גשום ואפור ורטוב בחוץ
חשבתי שאסע לחולון לצלם תמונות של התהלוכה אבל לא נראה לי שמישהו יקיים איזה שהיא חגיגה במזג האוויר הזה
הנה תחילת מרץ כבר ועדיין אני מדברת על חורף ועל גשמים וזה סימן טוב עד מאוד


תמונת גשם מבעד זכוכית המכונית


תגובות