מסע קניות


אתמול היה יום מדהים השמש יצאה אחרי חמישה ימים של גשם רצוף
קבעתי עם חברה ללכת לחפש לי נעליים נוחות להליכה כי אני הולכת הרבה ברגל
אחרי חיפושים מפרכים לא מצאתי מה שחיפשתי
בעצם מצאתי נעליים מתאימות במחיר מופרז ולא רציתי להוציא כל כך הרבה כסף על נעליים כי בסופו של דבר רוצים להחליף כל הזמן זוגות נעליים ואין טעם לקנות בכל כך הרבה כסף
לעומת זאת החברה שלי שהיא חולת קניות אני פשוט לא מבינה למה היא קונה בצורה כפייתית כל הזמן היא משננת את המשפט "מגיע לי , מגיע לי, אולי כדי להרגיע את המצפון שלה
אבל אני חושבת שהקניות שלה מוגזמות כל פעם שהיא רואה חולצה או נעל שמוצאת חן בעיניה היא קונה למרות שיש לה בבית עוד 100 חולצות
אני לעומת זאת קונה רק שחסר לי ורק אחרי שאני מפנה את הארון שלי מבגדים לא רצויים רק אז אני קונה מה שאני צריכה
לא מבינה את התרבות האובססיבית הזאת שקיימת היום של קניות מאז קמו הקניונים וגם האכילה הלא פוסקת של אנשים שמגיעים לקניון ואוכלים כאילו אין מחר
יותר ויותר רואים אנשים יותר ויותר שמנים וזה מעציב אותי
אני שיש לי נטייה להשמנה מאוד מקפידה לא לאכול בחוץ ורק לאכול מה שאני מכינה בבית
עכשיו העליתי איזה 5 קילו ממשקלי ואני מתכוונת להוריד אותם וגם לרדת עוד קצת
אני לא שוכחת שבגיל שלי יש נטייה יותר להשמין ואני במשמרת כל הזמן
כל פעם אני עולה למשקל לבדוק כמה עליתי כי חשוב מאוד להישאר בריאים בגיל הזה
אתמול אחרי שכבר חרשנו את העיר בקניות חזרתי מאוד עייפה הביתה מרוב עייפות לא יכולתי להירדם בלילה
הבוקר קמתי כשעננים רבים בשמיים
מקווה בעצם למה מקווה? בטח אני רוצה הרבה גשם והרבה ברכה שיהיה החורף הזה

תמונה של מוכרת נעליים בפתח הקניון


תגובות