מעשה בנעליים

מיום רביעי לא דיווחתי על מזג האוויר אז הנה החדשות הולך להיות מאוד מאוד חם השבוע הזה
שוב אנשים יורידו בגדים חמים וילבשו בגדים קייציים
לא אני אני לא מורידה שום דבר תמיד אשים עלי גופיה מתחת לבגד כדי שאני לא אתקרר
כי התקופות האלה של קר וחם יכולות להיות מאוד מסוכנות
כבר יש אנשים שהתקררו בגלל כל העליות והירידות של מזג האוויר
אפשר לומר שבשעה טובה מצאתי לי נעליים
ביום רביעי הייתי צריכה ללכת לבנק לסידורים דחופים גמלה בי ההחלטה ויהי מה (חחחחחחח אני מחכה את ארז מהאח הגדול) שאמצא נעליים לפני שאבזבז את כל הכסף שיש לי בארנק
מהבנק צעדתי ברגל לעיר ונכנסתי לחנות שמוכרת נעליים רגילות שיכולות להתאים גם לצעדות כי אני הולכת המון ברגל
הנעליים לא היו זולות אבל מצאת מציאה בסוף העונה נעליים שבעונה רגילה יכולות להיות הרבה יותר יקרות
מזג האוויר היה סגרירי ורוחות נשבו אבל אני לא נרתעתי אמרתי לעצמי למרות שיכול לרדת גשם אקנה בעיר מטריה אבל אני לא אכנע לתכתיבי מזג האוויר אני אצעד ברגל עד העיר ואחר כך משם צעדתי עד הבית
ההרגשה היתה נהדרת ללכת ברגל לא סתם אלוקים נתן לנו שתי רגליים אלא שאנחנו בני האדם נמנעים להשתמש בהם בגלל כל הטכנולוגיה
אני בעצם לא רוצה ללמוד לנהוג רק כדי לחסוך עוד רכב על הכביש וגם לחסוך זיהום אם אני עושה צעד קטן גם אחרים יכולים לעשות ולהפסיק לנסוע עם הרכב לכל מקום יש אנשים שאני מכירה שהם נוסעים עשר דקות מהבית אל מקום מעוזם רק כדי לעשות רושם על אנשים שהנה יש להם רכב ולאחרים אין
אז אחרי שמצאתי את הנעליים בשעה טובה נרגעתי
ביום שישי אני מקבלת שיחה שאני מוזמנת לראיון עבודה בצהרון עם ילדים שמגיעים מבית הספר וצריך להפעיל אותם עד ארבע אחרי הצהריים
ביום שני הראיון ואני מקווה שהכל ילך טוב כי אני כבר משתוקקת לצאת מהבית ולהשתלב במעגל העבודה
אני מחכה בכיליון עיניים ואני מקווה שכן הכל יסתדר ואתחיל לעבוד
מחזיקה לעצמי אצבעות

תמונה שצילמתי בתל אביב משפחה עם ילדיהם

תגובות