נקיונות

או אה כבר עשרה ימים שלא כתבתי בבלוג שלי כנראה שלא התחשק לי כל כך לבלגר חחחחחחחח שפה חדשה המצאתי
מאז שכתבתי על מציאת עבודה הלכתי לראיון אבל משום מה לא יצא כנראה שהשאירו לי הודעה בפלאפון אבל אני לא ראיתי כך וכך אני שמחה שלא יצא לי לעבוד בעבודה כזו
כי בשביל 25 שקל לשעה אני יכולה לטפל בתינוק אחד ולא בשש עשרה ילדים שבאים מבית הספר וצריך לבשל להם וגם להעסיק אותם
אם יתקשרו אלי שוב אבקש לשלם לי יותר או שיוותרו על עלי בתור עובדת
אחר כך וויתרתי על הרעיון למצוא עכשיו עבודה כי אוטוטו מתקרב חג פסח וכידוע לכולם בחג הזה לא חוגגים רק אלא עובדים עד שהגוף נופל מעייפות ומכאבים
זה היום השלישי שאני כבר מנקה אני חושבת שכבר ניקיון הבית כבר מאחורי
ניקיתי שני חדרים והיום את כל התריסים והדלתות וגם את השירותים
אני צריכה להיות וונדר וומן בקצב הזה כי אני כבר הספקתי הכל
שבוע הבא אם ירצה השם אני אתחיל עם המשימה הכי חשובה שזה המטבח
ובין לבין הלכתי לטייל בצפון במלון הגושרים היתה חוויה מהממת
הלכנו לבקר את מפל הבניאס
וגם את נחל עיון
טיפסנו וטיפסנו עד שהגענו לקצה של ההר  היה מאוד מאתגר משם צילמתי כמה תמונות לראות איפוא אני ואיפוא המטיילים האחרים
וגם היינו אחרי שעזבנו את החדר בשבת טיילנו באגם החולה כל כך דיברו על האגם הזה אבל אני קצת התאכזבתי לא ראיתי כל כך הרבה ציפורים כנראה שכולם כבר נדדו לארצות יותר חמות
הייתי צריכה לבוא אולי שבועיים קודם לכן
כך וכך היה מאוד מהנה למעט ששכחתי לומר שנתנו לנו חדר ליד חדר מכונות וכל הלילה המכונות טרטרו לנו במוח עד שהתלוננו
רצו לתת לנו חדר אחר אבל החדר ההוא היה קטן מאוד ואי אפשר להיכנס לתוכו אפילו החדר שלי בבית הוא הרבה יותר גדול
בסוף פתרו את הבעיה והשתיקו את הרעש של המכונות וסוף סוף אני יכולתי לשמוע את רעש הציפורים שזה מנגינה יותר נעימה לאוזני
זהו עד שיגיע האביב אני מקווה שעוד אכנס לדווח איך מרגישים העצמות שלי ואם עוד לא נשברו מהנקיונות
חחחחחחחחחחחחחחחחחח

תגובות