רשמית האביב כאן

איך שהזמן רץ כבר החורף רשמית מאחורינו
מהיום האביב כאן
למרות שהאביב כאן אתמול הרגשתי כל הלילה שקר לי מאוד
לא יודעת שבגלל שהיה קר בלילה או שהתקררתי מאוד בגלל שהבן שלי שיהיה בריא בא חולה הביתה
והתחיל להשתעל כל הזמן והיה מאוד מקורר
אז כנראה נדבקתי ממנו
רק זה חסר לי להיות חולה עכשיו
כשעבודות נקיון פסח בעיצומן
אין מי שיעזור לי בעבודות הפסח
כמו כל שנה זה אותו הדבר לכל אחד יש את התירוצים שלו לא לעזור
אפילו לבעלי
הוא כל הזמן עמוס ועסוק בעבודה
אפשר לחשוב שעבודה בבית זו לא עבודה
זו עבודה קשה אבל שכר אין בה
כל הזמן חושבים שהענינים מתנהלים מעצמם בבית
הבית תמיד מסודר הכביסות גם וכולם חושבים שהבית נראה כך תמיד
אבל מאחורי כל החזות הזו זה אני שתמיד דואגת שהכל צריך להיות במקום והכל נקי מכובס ומגוהץ
גם השנה אני אשתוק ואתפלל לאלוקים שיתן לי כוח לסיים את הנקיונות בשלום ובבריאות
לקחתי כדורים לכאבים מקווה שיעבור עד שפסח גם יעבור
כמו שאומרים עד החתונה זה יעבור
אז אצלי עד החג הבא זה יעבור

הנה תמונות של פריחת שדה באביב שזה בעצם צולם בחורף אבל בארצנו היפה תמיד אביבי


תגובות