צינון

האביב הגיע אבל תקופת מחלות ההתקררות עוד לא הסתיימו
הבן שלי שיהיה בריא בא לבקר בסוף השבוע
והוא היה מאוד מקורר והשתעל כל הזמן
ידעתי שבסופו של דבר אני אהיה חולה
אתמול לא ישנתי כל הלילה והרגשתי צמרמורות עוברות בכל הגוף שלי
למחרת קמתי סהרורית והמשכתי לנקות לכבוד פסח
הרי חייבים להמשיך לחיות ולתפקד במיוחד אמהות עם ילדים שהופכות להיות חולות לא יכולות להרשות לעצמן לא לתפקד
אז היום אני מרגישה קצת הרבה יותר טוב ולקחתי דקסמול סינוס נגד התקררות
כמובן שזה יעבור כי היום אני הולכת להצגה השוטר אזולאי
אספר כשאחזור מההצגה
אמא שלי לא מרגישה טוב ומאושפזת בבית חולים בגלל התקררות גם
לא עוזר שאני מבקשת ממנה לשמור על עצמה כי היא כבר מבוגרת וכל מחלה זה קריטי אצלה
נדמה לי שהיא עושה זאת בכוונה כדי למשוך תשומת לב
כל פעם שאומרים לה לא לצאת בראש רטוב מהאמבטיה
היא עושה זאת גם במודע או לא במודע
נדמה לי שהיא עדיין אותה ילדה קטנה שאמה שלה נפטרה בלידתה והיא לא יודעת עדיין להתנהג כמו אדם מבוגר
אני לא באה אליה בטענות זה פשוט מטען שאני נושאת על גבי שאני צריכה להתבגר
כי אמא שלי עוד לא התבגרה עד היום
מקווה שהיא תרגיש יותר טוב ותשתחרר מבית החולים
וכולנו ננשום לרווחה כלומר כל המשפחה
מחר יהיה יום חדש וטוב יותר בלי צינון

תקווה ליום חדש

תגובות