חזרתי



חזרתי לבלוג הישן שלי והטוב
אחרי שניסיתי כל כך הרבה בלוגים חזרתי לבלוג הישן שלי והחלטתי שאני כאן אתן טיפים לחיים יותר קלים ובריאים בתחום הבישול וגם בתחומים אחרים בחיים
כל הזמן התלבטתי אם לעשות בלוג ששייך לבישולים ואוכל למרות שרוב החיים שלי תיעבתי את המטבח אבל בגלל קורח החיים והזמן שהתחתנתי וילדתי ילדים הייתי חייבת לבשל למרות שלא כל כך אהבתי את זה
היום אני באמצע החיים וכשאני עומדת במטבח אני כל הזמן ממציאה פטנטנים איך לעשות את החיים יותר קלים וגם לא לזרוק כל דבר שלא הצליח
הגיע הקיץ ואיתו גם טיפים איך לא לסבול כל כך מהחום הנורא הזה
שאני מעידה על עצמי שאני לא מתנה על הקיץ אבל בגלל שיש מעט מאוד עבודה בבית בגלל שאין שמיכות ופוכים להחליף אז זה משמח אותי קצת
כאן ברשומה הזו לא אביא עדיין מתכונים כי אני רק מתחילה מחדש
נותר לי לאחל לכולם קיץ נהדר


עריכה של הצילום שלי הנושא של התמונה - קרנבל הקיץ שהגיע-

תגובות