בחום הלוהט צריך גם לחשוב על אחרים


בימים טרופים אלה של חום נוראי לא רק בני אדם סובלים מהחום הנורא הזה בכל שכונה ושכונה גרים יצורים קטנים וחסרי ישע שאנשים חושבים שזה חלק מהנוף שלהם
אבל תתפלאו לשמוע שאין הרבה אנשים שחושבים שגם ליצורים אחרים מגיע שיתחשבו בהם בימים חמים ומיוזעים האלה
אביא לכם דוגמא ממני איך אני מקלה על היצורים שמסביבי
קודם כל בביתי חי חתול חמוד שכבר 11 שנה הוא גר עם המשפחה וגם מסכן סובל מאוד מחום כדי להקל עליו אני שמה כמה קוביות קרח בקערת המים שלו כדי שהמים ישארו קרים וצוננים לאורך כל היום
האמת לא תמיד אני עושה את זה אבל אני נזכרת מפעם לפעם כשגלי חום מכים בנו במיוחד בארץ חמה זו
וגם אני דואגת לשים מים באדן החלון של המטבח שלי כי ציפורים גרים על עצים בשכונה של כולנו וגם צריך לדאוג להם שיצטננו בחום הלוהט רק אתמול ראיתי איך ציפור מגיעה לאדן החלון שלי ושותה מהמים ששמתי
ההרגשה שמתחשבים ביצורים אחרים עושה לי טוב על הלב היצורים האלה יודעים שיש מי שדואג להם לכן הם חוזרים לאדן החלון שלי שוב ושוב
אם תעשו גם אתם את זה אתם תזכו לגמול שאין שלי לו ההרגשה הטובה שהטבתם עם היצורים שסביבכם שאלה אינם בהכרח בני אדם אלא היצורים הקטנים שעושים לנו טוב על הלב כשאנחנו שומעים אותם מצייצים כל בוקר על העצים שבשכונה שלנו

הנה תמונה שצילמתי של ציפור המצייצת על עדן החלון שלי


תגובות