בשביל לעבוד צריך רכב


מזה זמן מה החלטתי לחפש עבודה בתור מטפלת בהתחלה חשבתי שזה מאוד קל לחפש עבודה בתחום הזה כי יש לי נסיון בתור אמא לא ידעתי שבזמננו התנאים למטפלת השתנו מאוד כל אחת יש לה דרישות שונות אין לי בעיה עם הדרישות השונות ומשונות שאמהות מציבות אבל יש לי בעיה כשהעבודה נמצאת במרחק יריקה מהבית שלי הן מבקשות שיהיה לך רכב
הטענה שלהן שאיך אפשר שהילידם שלהם ילכו בחום הנורא של הקיץ? ובגשם ובקור של החורף? אפשר לחשוב כמה חורף יש לנו בארץ הזו
הן יכולות להתפנק ולבקש מטפלת עם רכב אבל הן בעצמן מוציאות את הילדים שלהן בכל מזג אוויר בלי רכב
לפי דעתי הטענה הזו של דרישה לרכב היא לטובתן כי הן רוצות לנצל את המטפלת לצרכים שלהן לשלם נסיעות בתעריף של אוטובוס אבל המטפלת צריכה להוציא הרבה הוצאות דלק על ללכת ולבוא ולקחת את הילדים לכל מקום
אני חושבת שזאת דרישה נצלנית שכל האמהות עלו על הגל הזה ומנצלות את זה
אם היה לי רכב הייתי מחפשת בכלל עבודה?
הרי רכב זה מותרות וזה גם הרבה הוצאות שזה אומר תקציב מיוחד להחזקת רכב
זאת חוצפה מאין כמוה לבקש ממטפלת שמחפשת עבודה רק לשעתיים או יותר שיהיה לה רכב כל עוד בשטח אין היא יכולה להרשות לעצמה זאת
כל פעם שאני מתקשרת לאיזה מודעה באינטרנט זה הדרישה שהאמהות מציבות כל הזמן " יש לך רכב"?

אז לא אין לי ולא יהיה לי אף פעם כי זה בריא ללכת ברגל וזה לא טוב לאיכות הסביבה חד וחלק!!!!!!!!!

אתמול דיברתי עם אמא בפלאפון ושוב הציבה את התנאי שלה שיהיה לי רכב
נראה ונחיה
בטוח ומאה אחוז שלא תחזור אלי
אלא עם כן היא תרד מהדרישה של הרכב


אני מרגישה כבולה כמו בתמונה הזו שצילמתי בתל אביב אם אין רכב אין עבודה




תגובות

  1. אני מחפשת ביטוח רכב אונליין כי ממש אין לי כוח לטפל בזה גם השנה לפני חידוש. באלי משהו הכי פשוט וקליל דרך האינטרנט.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תמיד כאן לענות