Find work




Why I can not find a normal job?
Without unreasonable job demands
the condition of job demand is to have a car
If I had a car I I had to look for work?
where is the logic here? I Do not understand
Sometimes I'm really desperate looking for a job
Every time I call for job add , and the condition is that nanny must have car
I already know that I am going to lose in this battle




למה אני לא מסוגלת למצוא עבודה נורמלית?
בלי שיש דרישות בלתי סבירות למציאת עבודה
כמו למשל שרוצים שלמטפלת בילד אחד או יותר יהיה לה רכב
אם היה לי רכב הייתי מחפשת עבודה באיזור שלי?
איפוא ההגיון כאן ? לא מבינה
לפעמים אני ממש מיואשת מלחפש עבודה
כל הזמן מתקשרים או שאני מתקשרת אבל ברגע שהם מזכירים את עובדת הרכב לתנאי העבודה
אני כבר יודעת שהקרב אבוד מראש
אפשר לחשוב שאנחנו גרים בארצות הברית והמרחקים הם עצומים
וזאת הסיבה שצריך רכב
כולה 10 דקות הליכה מהבית כדי להגיע לעבודה
אבל לא
הדרישות הן שכן צריך רכב כדי להוציא את הילדים בחום ובגשם מהגן
אני בטוחה שכל האמהות שדורשות את התנאי הזה
בעצמן מוציאות את הילדים בחום ובקור בלי רכב
זה רק עוד תנאי לניצול העובד כדי שיבזבז את הדלק על חשבונו ושימוש הרכב על חשבונו
והמעביד משלם רק את ההוצאות כאילו הנסיעה היתה באוטובוס
אז תאמרו לי איפוא ההגיון כאן?


generations






תגובות