fashion



Fashion has always been my first love more than anything
More than jewelry and shoes
I remember when I was little I was always drawing  clothes  on paper
when i Growing up I did not use my talent as lover clothes
the  fate took me to other places in life and I could not work in my favorite hoby and passion for fashion
when i became a mother
 my daughter herited my love about fashion And became a fashion designer after completing a degree in fashion school
Every morning I get up I go straight to the fashion channel  it takes me to the world of fantasy
To this day I love clothes
also my daughter has  her unique taste in clothes
as i always had also
many years ago i worked in the fashion industry, but behind the scenes

now my second passion is photography and i use this instrument to combine my love of fashion




אופנה היתה תמיד האהבה הראשונה שלי יותר מכל דבר
יותר מתכשיטים ויותר מנעליים
אני זוכרת שהייתי קטנה הייתי משרבטת כל הזמן על נייר שרטוטים של בגדים
כשגדלתי לא השתמשתי בכשרון שלי כאוהבת אופנה ובגדים
כי הגורל לקח אותי למקומות אחרים בחיים ולא יכולתי לעסוק בתחום הכי אהוב עלי
כהפכתי להיות אמא
ראיתי שהבת שלי רכשה ממני את האהבה לבגדים ולאופנה
והפכה למעצבת אופנה לאחר שסיימה תואר בבית ספר לאופנה
כל בבוקר שאני קמה אני הולכת ישר לערוץ האופנה כי הערוץ מוציא אותי מהשגרה ולוקח אותי לעולם הפנטזיה
עד היום אני אוהבת בגדים ותמיד דואגת שמה שאני קונה לא יהיה למישהו אחר
כמו הבת שלי אני רואה אצלה יחודיות בבגדים שהיא לובשת
ולא נסחפת אחרי אופנה למרות שהיא עוסקת כל הזמן באופנה
אלא היא שומרת על יחודיות ומקוריות
גם אני עבדתי בתחום האופנה אבל מאחורי הקלעים
הייתי מזכירת יבוא בגדים ותמיד ראיתי איך שהענף הזה כל הזמן דאג לחיצוניות ולא לפנימיות של האנשים
ככל שהתבגרתי הגעתי למסקנה שהפנימיות חשובה יותר והזנחתי את הרעיון שאני אעסוק פעם בתחום הזה בכלל


pictures taken in fashion show when my daughter graduated in high school fashion


תגובות