אירוח מעייף

אוף איזה התחלת שנה מעייפת היתה לי


יצא שהשנה צריך היה לערוך את השולחן שלוש פעמים כלומר שני ימי חג וגם יום שישי שנפל במוצאי החג
היו לי אורחים חברים שלנו לא משפחה כי המשפחה שלי מתארחת אצל אחרים
עבדתי כמו חמור ולא נחתי לרגע אבל היה מהנה וכייפי לארח
אחרי שנגמרו כל החגיגות והאירוח הרגשתי שהגוף שלי כבר לא נושא אותי הרגשתי כל שריר ושריר בגוף שנמתח וכואב עד מאוד מזל כשנגמר החג חזרתי לימים הרגילים שלי ועשיתי אתמול את התעמלות היומית שלי שזה יוגה והיוגה עזרה לי למתוח שוב את השרירים הכואבים עכשיו אני בסדר פחות או יותר וממשיכה בשיגרה הרגילה עד שכיפור יגיע ואחריו חג סוכות
בחג סוכות למזלי אני מתארחת ולא אעבוד כל כך קשה מקווה מאוד
ככה זה כשאני ממוצא יהודי תמיד צריך לעמול בחגים כנראה שהחגים מעסיקים אותנו להיות בקשר יותר טוב עם אנשים שסובבים אותנו ולעשות חשבון נפש לאורך כל השנה עד תחילת שנה הבאה






תגובות