happy birthday dear friend


מזל טוב כפול  היום אני 

פורסם ב-14 באוקטובר 2010, 8:22





כן היום יש שני ימי הודלת ביחד רק שהשנים מבדילות בהרבה 
היום יש יום הולדת לחברה הכי יקרה שלי שכבר כמה שנים
אנחנו מבלות ותומכות אחת בשניה ולא מרפות 
גם כששמח וגם
כשעצוב 
היא ואני נפגשנו באירועים לא כל כך שמחים ומיד התחברנו כאילו שכל החיים
היינו שם ביחד 
מה שמצחיק שהיא מכירה את המשפחה של בעלי את האחים שלו היא מכירה היטב
ומה שיותר מבדח 
שהיא היתה בחתונה
של גיסי כיום ומעולם לא נפגשנו רק דרכינו כל הזמן הצטלבו למרות
שגרנו פעם באותה שכונה ממש שעד היום היא גרה בה
 אני עזבתי את השכונה מזמן 
כל פעם שהיא מספרת לי שהיתה פה ושם אני גם הייתי שם אבל בגלל שאנחנו 
לא היכרנו גם כן לא נפגשנו והנה  למרבה הפלא
נפגשנו באירוע מסוים ושם הקליק עבד מיד כי התחברנו מיד ועד היום
אנחנו עושות הכל ביחד 
קניות ביחד 
סרטים ביחד
תיאטרון ביחד 
הכל ביחד אבל שומרות על פרטיות וחדירה לפרטים האישיים 
מכבדות אחת את השניה ומעולם
לא מפריעות אחת לשניה יותר מדי וזה מה שיפה בחברות הזו 
הלוואי שתימשך עוד ועוד אי אפשר לדעת מה יהיה בהמשך החיים 
הם הפתעה אחת גדולה
אז הנה לך ברכה חמה ומתוקה ממני 
מזל טוב בענק מהחברה הכי טובה שלך האוהבת אותך מאוד מאוד 

וגם היום יש יום הולדת לאחיינית שלי דניאלה שבמקרה גם נולדה בתאריך הזה
רק בהפרש של שנים רבות 
מזל טוב גם לך יקירתי 

 כפול ומכופל 

תגובות