הבת שלי עברה דירה

הבת שלי עד היום ישנה אצל חברות בתל אביב כי לא היה לה מספיק כסף לשכור דירה
ברגע שהיא סיימה ללמוד והתחילה לעבוד עברה שנה עד שהתבססה וקיבלה ביטחון שהיא יכולה להרשות לעצמה לשכור דירה לבד
עד היום כל החפצים שלה היו אצלי בבית והיא כל השבוע היתה גרה אצל חברות
עכשיו זהו היא מצאה דירה בלב תל אביב חמש דקות מהעבודה ואתמול הלכנו לעזור לה לנקות את הדירה וגם להעביר חפצים
רק נכנסנו לדירה קיבלנו הלם כל הקירות היו אפופים עשן והאמבטיה היתה מטונפת
היה צריך לנקות ביסודיות את האמבטיה שזה היה התפקיד שלי
ובעלי צבע את כל הקירות ואטם סדקים שהיו בקירות
כמובן שזה עדיין לא גמור צבע היה חסר וצריך לקנות כדי לצבוע את פינת המטבח
כנראה שהשבוע בעלי יקנה צבע וימשיך בצביעה
ולאט לאט נעביר גם את החפצים של הבת כל פעם שניסע עם האוטו לדירה
אני שמחה שמצאה מקום לעצמה
היא כבר לא כל כך צעירה כדי לגור עם עוד חברות או עם ההורים
היא רוצה עצמאות וזה טבעי שהיא תרצה להתגורר לבד ולעשות מה שבא לה
הבית הוא לא כל כך גדול
חדר אחד
מטבח קטן
מקלחת ושירותים
והיא תצטרך להסתדר איך שהוא עם המקום הקטן הזה כי זה מה שהתקציב איפשר לה למצוא
הדירות בתל אביב מאוד מאוד יקרות ואי אפשר למצוא משהו גדול במחיר סביר
מקווה שעם הזמן היא תרוויח יותר כסף ותעבור לגור במקום יותר גדול
בינתיים בעלי ואני משתדלים לעזור במה שאפשר



הבת היקירה שלי 



תגובות